SNÖ..!!!

Jaha då kom vintern tillbaka då.. Idag har det snöat HELA dagen, och det resulterade i en hel jävla massa snö..
Jag hoppas att det regnar bort, men det är nog för mycket att hoppas på.. Känns lite trist när det kommer så mycket, jag vill inte ha snö, jag hatar snö...

Imorn ska jag åka till borlänge och hämta en valp till Jenni.. Den ska vara här ett tag sen, får se när det blir att åka till Bålsta och lämna den.. Ska bli SJUKT drygt med en valp hemma, men den är iaf 15 veckor gammal så den kissar väl förhoppningsvis inte så mycket inne.. Men så är det ju snö ute, den som är så pytte lär väl försvinna, det är djupt med snö alltså... men tänk vad kul för Extra, en liten tjej att leka med, hon kommer nog tycka att det är jätte kul..

Jag hade beställt en tröja till gubben i julklapp, den kom igår, och jag tvingade honom att öppna den, haha, iaf, det var en tisha med vargar på som jag hade beställt.. Snopet att den jag beställde inte var den som dök upp.. Betalade fan 233:- för en tröja som jag INTE beställt.. Jag var så jävla besviken, gubben gillade den uppenbarligen, men jag var så arg att dom inte skickade den jag hade valt.. Jag ska minsan ringa till dom någon dag och fråga om dom vait fulla när dom tog emot min beställning.. Jävla sätt asså.. Men men, nu gillade han den ju, men fan, ändå, rätt ska vara rätt tycker jag..

Här får ni se hur mycke snö vi har, ska säga att igår när jag la mig var det inte en enda snöflinga på backen, så ALLT har kommit idag..





Kommentarer
Postat av: söster

Men du kan ge snön till mig. Hellre det än lervällingen jag har utanför huset......

Puss

2008-12-03 @ 18:45:28
URL: http://belleles.blogg.se/
Postat av: söster

Men du kan ge snön till mig. Hellre det än lervällingen jag har utanför huset......

Puss

2008-12-03 @ 18:45:30
URL: http://belleles.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hej! Kolla in min fotoblogg, värd ett besök :) Tack!

2008-12-03 @ 18:47:48
URL: http://picturesofme.blogg.se/
Postat av: Söster

Skicka snön till mig istället :) Hellre det än lervällingen jag har utanför huset...

2008-12-03 @ 18:48:01
URL: http://belleles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0