Vilken jävla dag..

Ja idag har det varit en jävla dag.. vart nästan biten vid frukosten imorse, vi lappade ihop ena hundgården, den va inte så frisk, målade golv och väggar i källaren.. Inte ett dugg jobbigt, nej nej.. =)

Men det blev jätte fint i källaren iaf, så det är ju bra.. ska målas en gång till, sen är det bara resten av fixen kvar, dra lite ström, fixa dörr och skit.. men det är väl inte omöjligt.. Måste bara ha hjälp med med att dra elen, det kan ju inte vi..

Extra var så duktig på millen idag, sprang 20 minuter UTAN att jag behövde locka med bollen.. La den bara i trappan framför, sen sprang hon med få avbrott, annars stannar hon så fort man inte leker med bollen framför henne.. Skit drygt, så jag hoppas detta bra sätt håller i sig.. =)

Det har snöat idag oxå, kom ett par cm, men ine så mycket.. jag hoppas bara det är bra väglag imorn när jag måste ut och köra en sväng, hoppade över det idag då som varnade om blixthalka och menade att det är bättre att ge sig ut på vägarna på söndagen, så jag fixar mitt imorn istället för idag då.. blir så bra så..

Usch, Extra ligger brevid mig nu och fiser så illa.. BLÄ.. hundfis är fan nåt av det äckligaste som finns skulle jag tro..

Kommer kännas sjukt att vara i bålsta på jul, första julen med pappa utan varken mommo eller moffa..
Ska ta med pappa till minneslunden på julafton och tända ljus, det måste vi göra, det har jag bestämmt..  Ska ju förbi Ricos grav på väg till pappa oxå.. Känns som man har för många döda att "hälsa på", inte ett dugg kul =( Men iaf, alla de tre har det bättre nu.. Man får glädjas åt det iaf..

Sen ska ju hela släkten komma til den 28:e till pappa, men d är jag redan hemma =( får träffa några nästa vecka när jag är där, sen kommer nog Nortan gänget hit och hälsar på, så då får man träffa dom oxå..
haha, Extra kommer nog skälla ut Tomas efter noter, hon blir ju så rädd för karlar som kommer in genom dörren.. Men efter ett tag  går det bra, bara hon får komma fram i sin egen takt..

jaha, nej nu är det väl dags att sova sig lite kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0