Julafton i november..

Ja, jag har fått min julklapp av gubben redan =) Orka vänta ända till julafton..

Så det här fick jag, observera färgen



Jag kunde ju inte fota själva kameran, så det får duga med kartongen =) MKT nöjd vart jag, precis vad jag ville ha..

Så idag har man tagit lite kort dårå, så skönt att ha kamera igen.. har ju varit utan nu sen i början på sommaren eller nåt sånt.. Så går det när en hund skallar jameran så den åker i backen.. Tur att det inte var mitt fel, det var nämligen gubbens kamera som dog, jag hade haft så sjuuuukt dåligt samvete, så det var bra att det var han själv som "klantade" sig =)

Jag försökte fota bilen, för att visa vilken pärla jag har, men det vart skit mörka bilder, fast det var ljust ute, så det blir inge bild på pärlan.. Det har varit piss grått här hela dagen, skit trist, men hellre det än massa snö, faktiskt..

Vi var in till Borlänge idag och handlade lite, eller a, jag handlade, underkläder och tights, sånt som jag behöver.. Gubben handlade iofs han oxå, men bara hundmat, så det räknas inte..
Jag var in igår oxå med gubbens mamma och hans syskon, då hittade man en fin tunika, och fint julpapper.. Och världens fulaste strumpor.. Dom som känner mig vet att jag brinner för fula strumpor, ju fulare, dessto bättre.. Jag tror jag har ETT par icke fula strumpor i min låda, men jag gillar dom fula, dom blir lixom skit snygga för att dom är så fula.. Me like...

Här kommer Extra, dom andra får ni inte se, som vanligt =P

Pex på millen..



Pex posar lite i källarn.. observera vinter/tjockis formen  ;) Hon är snyggast på jorden iaf..







Sen tog jag kort på köket oxå nu när jag har en bra kamera, och har gardiner på plats =)




Så där, det var allt för idag då..

Kommentarer
Postat av: Syster

Ja du måste ju komma ner så att du kan få ett par årliga fulisar.....:)

2008-11-30 @ 15:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0