Nu börjar det likna nåt..

Köket börjar ta form, snart är det bra =)

Nya gardiner, ny duk, skumgummi och nytt tyg till kökssoffan och nya kuddar.. Börjar bli fint nu..
Får fota sen när jag har skaffat mig en ny kamera, blir så jävla dåliga bilder med mobilen..
Så har jag planer på att måla om hallen oxå, vet bara inte vilken färg ännu.. Det visar sig..

Snö har vi fått igen oxå, fan jag är så less på skiten, kallt som fan är det oxå, inge vidare kul alls..
Okej om det ligger lite lite snö på jul, men that´s it, det räcker lixom så..

Gubben ska kanske börja plugga oxå =) byggkurs ska han kanske gå, blir kul för han, hoppas han tycker det är roligt bara..
Det börjar i januari, sen så är det bara att tuta och köra.. perfekt ju, vill man bygga om eller nåt så kan ju han göra det sen =)

Marina, här har du fler bilder.. ;)




Vill ju inte skämma bort dig så det blir bara 2..


Usch jag saknar min pappa så mycket.. Det känns så jävla bra att vi på senaste året fått en så bra relation, vi är inte lika, vad ska man säga, envisa kanske.. =) Jag HATAR att bo så långt ifrån, vill kunna träffa han varje dag som jag gjorde innan jag flyttade, så det gör fan ont i mig.. Min pappa är den viktigaste personen för mig..

Idag när vi pratade i telefon så ramlade han =( Usch jag började nästan grina, står fan inte ut med att han slår sig eller mår dåligt eller nåt sånt.. tro inte att han ramlade för att han är gammal, han är inte ens 50,men han halkade på sitt hala golv hemma.. Tur att han pratade med mig i telefon just då, annars hade han sprungit ner för trappan, och då hade han nog kunnat slå sig rätt illa.. Stackars min lilla pappa.. I love him..

Äsch, det var alt för idag.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0