Pappa <3

När katten är borta dansar råttorna på bordet, läs - När gubben är borta gör Johanna precis som hon själv tycker..  Och Johanna tyckte att köket verkligen behövdes målas om.. Så det har jag pysslat med i två dagar..

Så här såg det ut innan jag började, notera den SJUKT fula panelen..



Det tog mig BARA 7 timmar att måla den satans panelen.. Den var ju behandlad så jag fick dra på 4 eller 5 lager färg..
kan säga att ryggen och knäna inte mådde så gulligt efter det..
Då vart det iaf så här..



Meningen var ju att jag skule måla tapeten oxå, fast inte den här veckan.. tapeten är på biden gul med massa blommor eller nåt jävla skit på, i korta drag, jävigt ful...!

Men så kom min underbara älskade pappa och hälsade på idag och vi åkte in och köpte färg, vi skulle egentligen bara köpa spolarvätska till hans bil, men vi kom hem med saker till mig, som färg, spolarvätska och lite smått och gott..
Så när min pappa åkte hem satte jag igång att måla tapeterna..  Det var inge vidare kul när man har ont i ryggen redan, men det gick ju mycket fortare än skitpanelen iaf.. Det blev ungefär så här..



Ja jag vet, inte så snygga köksmöbler, vi ska köpa nytt, nångång.. =) Och nya gardiner ska jag köpa typ på måndag..
Nu ser det MYCKET bättre ut än innan, nu ska jag bara försöka få själva köksdelen att matcha det där.. kanske räcker om man tar bort alla jävla grejer man har på dom öppna hyllorna.. Anyways, förändring ska ske.. Lär måla om hela huset snart, haha.. Blir ju så mycket schysstare om man trivs mer..

Pappa och jag var på julmarknad idag, gud vilken besvikelse, vi gick igenom hela marknaden på kanske 3-4 minuter, det fanns inte så mycket.. Men jag köpte godis och fick en skön hoodjacka, eller vad man ska kalla den..
Efter det åkte vi in till själva stan och gick i affärer och fick med allt vi behöve ha till målningen..

Extra blev ju så glad att pappa kom idag.. Vart ju helt cp prillig, som vanligt.. =)

Jag har ju ingen kamera, så jag får fota med mobilen, därför blir bilderna inte så bra, men man ser ju vad det ska föreställa iaf..

Bjuder på en bild på pappa och Extra.. (NY bild Marina, kolla så ögonen blöder på dig)    ;)



TACK pappa för idag, och tack för att du kom med symaskinen så jag kunde sy gardinen =)
Och tack för alla saker vi fick, som vanligt, haha.. Prupp jackorna var super..



Kommentarer
Postat av: chocko-xtreme

wooow jag e chockad s kul kul kul du kan ju hehehe o du köket vart fan så mycket snyggare än innan extreme retard kid makeover s skojja mitt lilla cp barn ;) du var så duktig så hehe

2008-11-17 @ 23:17:22
Postat av: younameit

YOU ARE PURE EVIL!!!!!!!!!!!!!!

2011-12-05 @ 22:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0