Terapi..

ja då har man börjat terapin då, så snart ska man vara kvitt fobin är det tänkt =)
Kommer bli MYCKET drygt, men om man tänker efter så är det ändå värt det, så mycket huvudbry man kommer sippa..
Och funkar det inte så åker gubben och jag till Engand och provar hypnos.. haha.. Det KAN ju faktiskt funka..

Måste in med bilen på service snart, kul att man haft körkortet i några veckor, och bilen lika så, och fan så måste man ta bilhelvetet på service med en gång.. jag har hunnit köra vadå, 80 - 90 mil med pärlan, skamligt, och synd att pappa och jag inte kollade upp det innan, skatten ska ju snart betalas oxå, haha.. Fy fan, betalar 50.000:- för en bil, så är det så mycket mer som man måste göra.. Men men, det är det ändå värt, jag ÄLSKAR min bil, och jag älskar min pappa som köpte den till mig.. =)

Så var det ju farsdag i söndags oxå, jag hade gärna veat vara hos pappa då, men jag får se till att vara där och göra frukost åt honom nästa år istället.. Sen köpte jag ingenting till honom det här året heller, känns lite dumt att ge det så långt efter eftersom vi inte kommer ses på ett tag, så nästa år får jag hitta på nåt fint till min lilla pappa..

Snön är ÄNTLIGEN borta nu oxå, känns väldigt skönt, plusgrader är det oxå, så det blir inge halt på vägarna heller, jag som är så fruktansvärt feg tycker att det är bra, jag vil ju inte skrota med bilen om man säger så..


Extras brorsa söker ett nytt hem oxå, så är det ngn som vill ta sig ann en super go kille med mycket motor så hojta till =)

Här är han, Junior..




Och SJÄLVKLART så har chokladen nog satt spår ändå, för L tangenten funkar inte alla ggr =(
Måste hitta ett nytt bra tangentbord,  ett vitt den här gången så man slipper så stark belysning när det är mörkt, ser ju inte tangenterna annars =P men jag har bara hittat svarta, och det vill jag inte ha..




Kommentarer
Postat av: Thess

Tack för din kommentar, det hade jag ingen aning om! Trodde bara det var nått nytt infört att man KUNDE boka samma dag, inte att det var tvunget. Då får jag tänka om helt enkelt :)

2008-11-11 @ 22:35:12
URL: http://pitbullqueen.blogg.se/
Postat av: chocko-xtreme

yo c.....p unge jag har två vita som ligger o skräpar iof med sladd så om det inte är ett trådlöst du e ute efter så kan jag skicka till dig :P

2008-11-12 @ 12:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0