Rubrik..?

Så där ja, då har man helt nya vinterdäck på bilen då, TACK pappa, du är en ängel du.. =)

Idag pajade gubbens bil precis när han kom till jobbet, kylarn som gav upp då vattnet frysit.. Tur att han kom till jobbet, och tur att jag kunde svänga förbi och plocka upp honom innan jag skulle till läkarn, så han iaf kunde åka med mig hem sen.. Bilen står kvar på jobbet, får se imorn och det blir bättre..

Det är ju några mil till läkarn, och fanimig hela vägen dit var det dimmigt, ibland lite lätt dimma, och ibland tjock dimma så in i helvete, man såg ju inte ett piss.. Sen på vägen hem var det bara halt och skit, men vi tog oss både dit och hem..

Jag har ryckt lite ögonfransar på Extra idag, och fortsätter jag att göra det med jämna mellanrum så kanske hon slipper fler operationer.. Hon är så jävla duktig min lilla flicka.. Hon ligger snällt och bara låter en hålla på bäst man vill.. visst hon kniper med ögonen, men hon ligger blixtstilla och väntar tills man är klar.. Min stolthet.. =)

Jag vet inte hur jag ska göra till julen, om jag ska till pappa eller om jag kan tjata honom hit.. helst skulle jag vilja åka dit dagen före eller vad det blir, för då brukar hela släkten samlas hos pappa och käka... eller a, nästan hela släkten, Risto & CO kommer ju aldrig, såklart, men det gör inget, för jag ser inte dom som släkt iaf, dom är bara nåt jävla bihang..
jaja, man får se vad som händer, firade ju hos gubbens mamma förra året, så det känns som jag ska vara hos pappa, eller kanske mamma tom, det var mååånga år sedan jag var där på julen.. kanske kan hinna med båda två, eller så får dom komma hit.. ja det får visa sig..

Sen är det dom där satans julklapparna, jag har ingen aning om vad jag ska köpa till alla.. hade allt uttänkt till gubben, men nu har jag ångrat mig, så jag står på noll igen =( Sen vill jag ge pappa ngt fint eftersom han varit så snäll och givmild, men jag vete tusan vad.. Frågar man så får man alltid höra att nej han vill inte ha något, eller att fråga mamma är ju oxå poppigt, "Rita en teckning Johanna".. Say WHAT..? jag råkar vara 26 år gammal nu, det var gulligt för 20 år sen när man var snoris och inte hade några pengar.. Fast iofs, jag har inga pengar nu heller, haha, så det var väl inte så stor skillnad..

Usch, jag drack en red bull idag, jag VISSTE att jag skulle få ont i magen, det får jag alltid, men ändå skulle jag ha.. Och javisst, magontet kom som ett brev på posten nu.. tack och tack.. kanske borde försöka gå till läkarn igen (det var några år sen sist) och få en ordentlig utredning, IGEN.. den här gången kanske man kan få en diagnos som dom inte ändrar stup i ett..

Nej fan, är nog dags att ge upp för idag skulle jag tro..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0