Borta bra men hemma bäst..

Nu är vi hemma igen och jag är så trött.. Har varit mindre sömn än vanligt när vi varit iväg, för både min och Extras del.. Borta bra men hemma bäst brukar det ju heta..

Igår sov vi hos Jenni, och hon har sett till att jag kan flytta på min dator och nu sitta skönt, spänks =)
Fast jag har inte orkat fixat med det idag, skulle ju bytt filt till Extra och duscha henne nu när hon slutat löpa, men det får oxå bli imorn, idag finns ingen ork till några såna saker alls..

Förkylningen har fått kraft igen, TYVÄRR.. bara jag är bra på uppkörningen så är jag nöjd..

Det vart en kort och tråkig uppdatering, mer än så orkar jag inte skriva..



Kommentarer
Postat av: qrakki

Ja de är viktigt att sitta skönt. ;)

Fan va kul de va att ni kom & hälsade på, de vill vi se mer av.

Nästa gång så får du inte va så mätt då ska de kallasas på kalkon :P



2008-10-11 @ 21:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0