Hemma igen..

Så där, då har man kommit hem igen då.. Det har varit en skön semester, dåligt med sömn och bara massa bilåkande, som en semester ska vara..

Det gick skit bra hos veterinären, han sa att Extras öga såg fint ut, så förhoppningsvis var det sista operationen för henne.. Jag håller tummar och tår..

Men vilken MISS jag gjorde när jag skulle åka till pappa.. När jag klev ur bilen vid tågstationen kom jag på att jag glömt väskan hemma.. ja den stod hemma på uppfarten minsan, det enda jag fick med mig var Extra, mobilen, ciggen och plånboken.. Fy fan, årets blunder.. Tur att Jenni bjöd på hundmat och att pappa hade kläder till mig =)
Hoppas jag inte gör så där igen..

Fick en bil av min älskade pappa, en jätte fin citroen C3, TACK pappa, du är bäst..

ja så agerade min far fotograf en dag när han passade Extra, blev en del bra bilder, bjuder på två av dom =)



Och så har vi Exta och katten Lloyd, tjockisen..




Nej nu ramlar ögonlocken snart ner i knät på mig, är nog snart dags att sova, får uppdatera mer imorn..





Kommentarer
Postat av: marina

men hörru du va! ta kort på din nya bil o stoltsera lite nu när du fanimej har körkort hahahahaha =) fast du egentligen skulle haft "muppkort o muppmoppe!

2008-10-27 @ 09:19:44
Postat av: Madness

ASG ibland känns det som en muppmoppe hade räckt.. =) Då hade ju jag och han, muppen i köping ordnat race ffs ;) bild på bilen kommer komma, när jag har en kamera att fota den med, våran är trasig =(

2008-10-27 @ 09:47:39
URL: http://madnessismygift.blogg.se/
Postat av: Jelena

Ja en annan får ju nöja sig med att traska eller åka kommunalt för att ta sig nånstans..

2008-10-27 @ 22:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0