I dag far vi..

Dagen D, vi åker till pappa.. Hatar att packa när man ska åka iväg nånstans, vad ska man ha med sig, kommer man ha tillräckligt med sig..? Jag packar alltid för mycket och får kånka runt på onödiga saker, men idag packade jag inte så mycket som jag brukar, så det var ju bra det iaf.. Glömde ju att tvätta innan så jag hade inte ens så mycket rent.. Får tvätta hos pappa om det tryter, men det gör det nog inte..

Igår var kvällen från helvetet I tell you.. Satt och spelade beta med Jenni och plötsligt började jag må så illa, lirade klart omgången och la mig i sängen, inte fan vart det bättre för det.. Jag började panika lite smått för mig själv, tänk OM jag spyr..!! Tillslut var jag tvungen att gå ner till badrummet, jag var säker på att snart kommer det.. Ropade på gubben så han fick sitta där med mig.. Jag bara satt där på badrums mattan och mådde så dåligt.. Efter en stund kändes det som att det var en rap som behövde komma ut, men jag vågade inte pressa på, tänk OM jag hade spytt då...!! Jag tror jag satt där inne en halvtimme kanske, passade på att pinka och på väg ut ur badrummet så kom en liten liten rap ut, då kändes det lite bättre, det våldsamma illamåendet la sig, det gick över till vanligt illamående.. Jag gick ut och rökte och rapade lite till, då kändes det ännu bättre.. Tillslut gick jag och la mig i sängen igen, kände mig så trött.. 21:30 tog jag ut Extra, sen la jag mig igen, och jag somnade innan 22:00.. sov säkert 9 timmar inatt, mycket ovanligt för att vara jag, men jag blev så trött av ångesten och illamåendet.. Jag är fortfarande orolig, helst att det ska komma när jag sitter på tåget idag, men det ska nog gå bra, jag har ju medicin mot illamående som jag fåt äta om det blir drygt, ska nog ta med mig sobril oxå, för tänk OM jag blir så där igen..

Imorn har Extra löpt i 4 veckor, hoppas det går över snart..

Nej nu ska jag dona klart allt innan det blir dags att åka..

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0