Imorn igen..

Jes, imorn åker vi till pappa igen, jag och Extra, på torsdag ska stygnen tas bort och veterinären ska se om det kanske behöver opereras igen, om det går att se så snart.. Det som oroar mig lite är att Extra har kvar såret på hornhinnan, men dom får väl sätta in pissdyr medicin igen då om ine annat =)

Så ska jag ju få bil av pappa oxå när jag är där, så jag hoppas vi hittar ngn bra =)

Drygt att åka tåg igen med extra, hn har ju tratt fortfarande.. Och imorn blir det i rusningstrafiken på tåget, inge vidare, men det måste göras.. Så kommer pappa och hämtar mig på halva vägen, så kör jag hem till honom =)

Nej nu orkar jag inte skriva mer, har inget av värde att rapertera iaf   =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0