Imorn..

Imorn bär det av till Bålsta igen, gubben ska till enköping och eftersom jag kör honom dit så passar jag på att åka till pappa.. Vinterdäcken måste på och så där, och dom lämnade jag kvar hos pappa när jag åkte hem förra gången..

Har rätt så mycket att göra den dagen, ska byta däck, ska försöka ta mig till en forex bank osv.. Blir en dryg resa om det börjar snöa som det gjorde igår när vi var ute och snurrade... Hade åkt och handlat och så där, och när i ska åka hem och ligger på motorvägen så börjar det VRÄKA ner snö, och flingorna var sora som lappvantar.. Känns inge vidare att man bara har sommardäck på.. När vi kom av motorvägen (vilket tog ett tag eftersom jag körde sååååå sakta) så slutade det snöa, som tur var.. Hemma såg det inte ut att ha snöat alls, väldigt skönt, och ingen snö kom heller, så nu hoppas jag att det håller sig sådär..
Ska in och snurra idag oxå, ska till läkarn i eftermiddag, jag ber till gud att vädret inte blir så där igen för det var fan läskigt, man såg ju knappt ett skit..

Vi ska stanna till i sala på vägen till pappa, ska gå till Ricos grav, jag har inte varit där sen han begravdes..
Jag köpte en lykta som jag ska sätta där oxå, så jag hoppas att nån lägger in ett ljus lite då och då i den.. =)
Tyvärr så åker vi in på morgonen/förmiddagen, så jag hoppas att ljuset brinner till kvällen iaf, det är ju då man egentligen ska tända ljus, men det blir ju lite svårt för min del så det får bli som det blir, det är ju ändå tanken som räknas.. Sen ska jag förbi igen på lördagen när vi åker hem, blir ju oxå på dagen, men så får det vara.. Bättre än ingenting om man säger så..

Jag ska stanna till vid minneslunden i Yttergran i Bålsta oxå, tända ett ljus för mommo och moffa, men det kan jag göra när det blivit lite mörkare ute, så det lixom ser lite klokt ut =)

Jag missade generation fett igår, perkele, om det ens gick igår, men jag hoppas det, för då finns avsnittet att ladda ner snart..

Nej nu lär jag göra lite nytta tror jag minsan..  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0