Ja men då var man klar då..

Idag klarade jag uppkörningen, så nu har man körkort då =) Så jävla skönt att slippa den där skiten på bilskolan och allt runt om kring, nu är det fan bara att tuta och köra.. Så jävla gött..

Den enda han hade att anmärka på sa han var att han tyckte jag fiskörde på motorvägen, strax under 100 låg jag på 110 väg, men det kan man leva med =)

Så jag ska till pappa snart så ska vi fixa en bil till mig, kan inte köra skit volvon vi har hemma, den ska skrivas över på gubben, så den får han köra.. =)

Jag gav mig själv en present när jag grejade det idag, hade sett ut ett par rosa/röda adidasbyxor på team sportia, tur hade jag oxå, dom var nersatta till 350:- nu så jag unnade mig dom, så jävla snygga =)



Nej det var allt för idag, jag är på tok för trött för att skriva mer...

Kommentarer
Postat av: Jelena

Ja stort Grattis igen syster lilla :D

2008-10-17 @ 22:30:06
Postat av: PJK

Grattis till körkortet :)

2008-10-18 @ 02:53:49
Postat av: Madness

TACK =)

2008-10-18 @ 08:56:21
URL: http://madnessismygift.blogg.se/
Postat av: qrakki

Ja ett stort grattis =)

Vi får ta en sväng när du kommer till Bålsta.



Sen måste vi snacka lite skit ;)

2008-10-18 @ 14:32:16
Postat av: chocko-xtreme

MEN GRATTIS för hell! det gjorde du bra!!

2008-10-18 @ 21:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0