Man lär ju..

Ja man lär ju gå till doktorn.. Nu är jag inne på kanske 7:e veckan med min förkylning, idag sa det pang och jag blev helt igen murad i ena näsborren, samtidigt som det bokstavligen rann och droppade ur den.. vatten tunt snor, yeah, mysigt.. jag har snytit upp kanske 20 näsdukar och nästan en hel toarulle idag.. Need I say att jag är knallröd och sårig under näsan..? Det svider och bränner, inte ens idominsalvan funkar idag =(  Jag som trodde att jag var på väg att bli bättre, men tji fick jag..  Ska ge kortison sprayen ett försök under helgen, annars är det jag som ringer till doktorn på måndag..

jag hatar att det kom just idag, har inte tid med sånt här, jag hoppas iaf att jag är bättre imorn, orka ha det så här på bilskolan och så.. Okej om jag är täppt, det gör inget, men fan om det droppar ur näsan på mig, har ju inte tid att snyta mig varannan minut när jag kör bil heller, då blir det inte så mycket körande av, och man har ju bara bestämd tid att köra på..

Extra är så söt, hon ligger och gottar sig framför brasan, det är så skönt där =) fan vi behöver köpa ved, vi har inte mycke alls kvar nu, fan vilken tråkig utgift.. =P

Nej dags för en annan att tänka på refrängen kanske så man orkar upp imorn när svärmor kommer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0