Regn och rusk..

Idag är det inte ett dugg roligt väder ute, det har regnat hela dagen i stort sett.. Gubben är inte hemma så jag måste gå och hämta ved, i regnet, inte direkt upphetsande men det får väl gå..

jag har varit så glad nu i två - tre dagar, förkylningen från helvetet har börjat ge med sig, men så idag har det slagit tillbaka igen, inte alls lika illa som det var för nån vecka sen, men tillräckligt för att bli irriterad nu när jag trodde att det gick åt rätt håll..

Min satans gnällspik till hund värar visst sluta löpa, 23:e dagen är hon inne på nu, hon måste sluta snart, vi ska ju hälsa på Junior i nästa vecka, samt att jag vill slippa krångla med trosor och torka blod från väggar och golv.. Inge vidare när man har vita tapeter =P Sen luktar löptikar så fruktansvärt illa att det nästan vänder sig i magen.. URK..

Kollade på Idol igår, jag tycker det är skit tråkigt att dom ska sjunga samma låt dom redan gjort tidigare i veckan, visst det är väl inte det roligaste att öva in så många låtar på kort tid, men hey, det är så alla andra gör, eller a, många andra iaf..
Klarar dom inte pressen så är dom väl inte ämnade för att vara en Idol tycker jag..
Sen att den där Anna inte röstas ut fattar jag inte, jag grejar inte att höra henne sjunga utan att nästan vrida mig av dödliga plågor, hon låter ju förjävlig.. Juryn är iaf mycket bättre än dom andra clownerna, så det är ju en fördel iaf.. hade dom setat kvar hade det bara varit smala och snygga personer som kommit så långt, de fula eller överviktiga gallras ut så svenska folket slipper se på dom mer än nödvändigt.. Galenskap tycker jag, spelar väl ingen roll hur man ser ut, bara man kan sjunga, det är väl det det går ut på, eller har jag missat något..?

Nu ska veden hämtas, och Extra ska rastas och motioneras på millen...


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0