Rubrik..?

Jag är orolig måste jag säga, orolig för körkortet, jag vete fan om jag kommer greja det nästa gång, det mesta sitter, men det är småsaker som jag gör fel HELA tiden, och även fast jag försökt få in det rätt i flera månader så går det bara inte.. Alex och jag kallar det för säkerheten, det är nämligen en säkerhet för mig att göra så, inte för att jag fattar varför, men det bara är så.. Anyways, det går bra annars, ska bli kul om jag fixar det, undra va jag får för bil av pappa då, kanske en peugeot 107, eller 206 kanske.. Eller nåt annat.. Han vet att 107 och 206 är mina favoriter iaf..
107:an drar bara 0.4 nånting liter milen.. Kanon nu när soppan kostar så jävligt..

Imorn blir det sista gången jag kör med Alex på bilskolan, trist som fan att hon slutar, men fördelen är ju iaf att jag inte har så många lektioner kvar efter det.. Dom andra gör mig så stressad, och nu ska det visst börja en ny lärare, hoppas det inte är ngn jag behöver köra med.. Fan orka en helt ny så här på slutet.. jaja, det är väl skit samma egentligen, men jag hade velat ha Alex kvar.. Vi fick för oss idag att det var vår sista lektion tillsammans, så vi sa hej då, kramades och så, sen efter en stund kom jag på att vi kör ju imorn igen, hehe.. Får göra om det hela imorn igen då.. =)

Jag var så trött när jag kom hem idag, helt slut, åt lit emacka, sen la jag och gubben oss i gästrummet och kollade på lite serier på hans dator, jätte mysigt hade vi det =) Mer sånt i vårat hus tack..

Tycker så synd om Extra, nu har hon haft tratten på sig snart i två veckor, 13 dagar blir det på operations dagen, sen lär det bli iaf två veckor till efter operationen.. Jag gissar att hon kommer vara lycklig som få när stygnen och tratten åker av sen =) känns så elakt nu när hon inte ens kan tvätta sig som hon vill när hon fortfarande löper och allt.. Jag tar av tratten varje dag så hon får chansen att tvätta sig en stund, men igår fick jag hjärtsnörp, hon började klia sig i ansiktet.. Inte i ögat, men nära iaf, då åkte tratten på med en gång.. Jag vill ju inte att hon ska riva upp stygnen..

Hoppas ögat blir bättre sen när allt är läkt och så, och jag ber till gud att det är sista operationen på ögonen..

Nu ska jag fixa och greja, sen blir det att sova..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0