Fjällräven, bra eller anus..?

Dagen har varit konstig, jag har känt mig glad, inte för att det är ovanligt :P men det har varit nån konstig typ av glädje, som nån blandning av upprymdhet och lättnat, men jag vet inte varför, och det gör mig lite fundersam måste jag säga..
Det känns ju bra, men jag vill veta var det kommer ifrån såklart =)

Fågelfrågan är löst, PJK hjälpte mig, det var en nötväckare.. Vi hade låtit den ligga ute på tomten igår på en kartong bit, eller vi glömde att den låg där rättare sagt, hehe.. Så idag såg gubben att den var borta, kartongen hade flyttat sig och flippats, och på låg en rätt stor bajskorv.. haha.. Måste varit en räv som tagit fågeln och tackat för maten genom att bajsa på "tallriken".. haha.. det såg iaf roligt ut =)

Idag på körskolan gick det inte så bra, fick köra med en annan lärare, OCH en annan bil.. Fy vad jag hatar den sär satans caben, kombin is the shit.. Bara jag får kombin på uppkörningen så är jag nöjd.. Kombin I like..
Han jag körde med idag, asså det går inte att förklara hurdan han är.. Hetsig, pratar högt, och vill gärna säga 100 ord på en gång, sen upprepar han allt flera ggr och säger ens namn VARJE gång han pratat med en.. Han är jätte rar och trevlig så, men fan så dryg.. Man känner sig så utmattad efter bara några minuter med honom i bilen.. Men som sagt, han är rar och jätte snäll..

Vi var ute och gick med Extra och K, jag och gubben, det var schysst att få komma ut och gå lite, var ju ett tag sen tack vare förkylningen.. Så nu efer motion och mat så sussas det gott.. Extra blev jätte trött, bra det =)

Så visar gubben mig bilder på fjällräven jackor han vill ha.. my god, finns det nåt fulare jackor än fjällrävens..?
Tycker dom ser ut att ha övervintrat en så där 20-30 år och ser tattiga ut.. Dom är säkert jätte bra, men dom är så fruktansvärt fula.. Ingen idé heller att jag försöker hitta nån jacka åt han, vi har HELT olika smak, allt jag tyckt varit fint innan har han ratat, nåt fel har det alltid varit, så jag överger det där skäppet nu... =)

Kommentarer
Postat av: marina

Äh säg som det e ni ska ha en varsin fjällräven haha ärligt erkänn när du hör ordet fjällräven så tänker du på dom där gröna nasty oldy goldy jackorna o väskorna hahaha men sörru fjällräven har faktiskt schyssta ok jackor så det så haha kika själv http://www.fjallraven.se/Products/Product.asp?ItemId=81230&SectionName=yes&Menu=menu2&SectionId=3004 men ok ordet fjällräven e inte så lockande haha

2008-10-15 @ 11:11:58
Postat av: marina

vafan länken skulle givetvis vara såhär :P productlist.asp?SectionId=3004&Menu=menu2&pageIndex=0" rel="nofollow">http://www.fjallraven.se/Templates/seproductlist.asp?SectionId=3004&Menu=menu2&pageIndex=0

2008-10-15 @ 11:13:35
Postat av: marina

haha eller inte whatever hahahahaha

2008-10-15 @ 11:14:10
Postat av: Anonym

äh vafan jag försökte iaf haha ja just dom ryggorna jag syftade på shit så jävla fula dom är hahahaha

2008-10-15 @ 20:27:10
Postat av: qrakki

Anus =)

Kommer du gå brevid han om han har den jackan på sig?:P

2008-10-16 @ 21:31:47
Postat av: Madness

haha.. ja, det måste man ju, men han ska nog inte ha en fjällräven, blir nog nåt annat ;)

2008-10-16 @ 23:02:27
URL: http://madnessismygift.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0