operationen gjord..

Nu har Extra opererats, hon ser rätt så rolig ut.. värre var det direkt efter operationen, då var det värst..
Dom brände bort ögonfransarna på henne, men dom kan ju komma tillbaka, samt att dom inte riktigt visste om problemen berodde på fransarna eller om hon helt enkelt har för mycket ögonlock, som måste kortas av.. Det visar sig sen när stygnen ska tas.. monsterpris på djurmedicin, 533 spänn för 4 olika grejer, det är nästan lite pinsamt måste jag säga..

Hon va så duktig hos veterinären, dom gillar henne för hon är så snäll och enkel, så dom kallar henne för prinsessan där, haha.. Hon blev så glad när jag hämtade henne idag att hon kissade ner golvet hos veterinären..

sovit konstant sen vi kom hem har hon gjort oxå, det var lite konstigt, så har hpn aldrig varit innan efter narkos.. Äta ville hon inte heller, fick handmata henne några kulor, men äta själv, icke, det går inte för sig.. men då får hon vara utan, hon har skålen med mat och får gå och äta när hon orkar..

Var och provsatt bil i enköping igår med pappa, så nu får man se vad det blir för nåt.. men jag gillar peugeot 107, den var liten, söt och skön.. bagageutrymmet var inte så stort, men det gör inget, bilen är en miljöbil, och det är ju bra ändå..

Nej nu ska jag vara social med Jenni innan jag och Extra kilar över till pappa och sover..



bjuder på en bild på prinsessan..


Kommentarer
Postat av: marina

nä stackarn hon ser ju läskig ut s hoppas det blir bra nu iaf =)

2008-10-10 @ 10:31:22
URL: http://chockoxtreme.blogg.se/
Postat av: marina

ah men du kan ju bara äta bajs slår vad om att min fobi för kräk e värre än din eller maybe not hahahahahaha

2008-10-10 @ 15:29:46
URL: http://chockoxtreme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0