Varm choklad + tangentbord = dålig kombo..

Ja idag var jag så smart att jag spillde varm choklad på mitt tangentbord, jag var super snabb med papper och allt för att inte få biverkningar, men det hjälpte inte, har problem med vissa knappar.. Det här var det sista jag behövde idag känns det som..

Har just varit ute i spöregnet och hämtat in mer ved, sen fick jag springa till baksidan för att mata hundarna där ute, sen upp igen och ta ut extra innan maten.. Som tur är kan man bara släppa ut henne, hon springer inte iväg, men en hund som hatar regn måste man följa med ut.. =(   Need I say att jag vart BLÖT..?

Nu ska jag trösta mig med chips och kaktus saft och tända en brasa så jag torkar..


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0