Flintastek, NEJTACK...!!!

Idag blev jag MKT besviken, vi var på granngården och skule köpa planteringsjord till fröerna jag givit till min gubbe, tänkte passa på att köpa ngn förpackning med loggs så man slipper kömpa med att tända den halvtorra veden..
j amen fanns det några loggs då..? Svar: NEJ..!! Måste jag tala om hur besviken jag blev..?
Så jag far in til Borlänge imorgon och ser efter om dom har nån kvar, för jag behöver bara så lite, det eldas inte ens varje dag, så pass varmt börjar det bli nu.. men en dag som denna så måste man elda lite, för idag har det varit rått ute, sina 12 + till trots..Regn har vi fått idag oxå, skulle ju inte gjort ngt om det hade regnat ordentligt då, istället för lite lite duggregn halva dagen.. men men..

Så trots duggregnet idag så ville gubben grilla, and so we did, fy fan, dagens sämsta.. Flintastek blev det, såklart, så jävla äckligt, så väldigt väldigt VÄLDIGT äckligt..!! Det enda som var gott var mina supergoda potatisar.. När andra suktar efter grillat eller ja, ngt annat gott, ja då suktar Johanna efter potatis..
Nej, jag är inte så mkt för grillat egentligen, jag gillar mest lukten faktiskt.. Låter och är SKIT trist, men that´s me..
Fast där måste jag gå i pappas fotspår, korv är VÄLDIGT gott att grilla.. Inte vanlig dennis-korv kanske, men någon annan lite lagom kryddig korv eller så, väldigt gott, annars är kyckling min grillfavorit..

Jag och Extra fastnade på bild minsann, jag ser halvt mongolid ut, och hon ser tjurig ut, kan vara för att väckte henne =)



Kanske vore det en bild för min pappa att hänga i garaget precis som bilden på honom och Mister..
Så pappa, TA NER FOTOT FRÅN GARAGET OCH HÄNG UPP DET INNE...!!!!
Annars gör jag det, på valfri plats, när jag kommer nästa gång, och det lovar jag, sen får du och alla hemma reagera precis hur fasiken ni vill, för det är en för fin bild för att hänga i garaget.. SKÄRPNING...!!! 

Fan jag känner att det börjar bli dags för ett nytt tangentbord snart, men orka leta efter ett som ska vara precis som jag vill ha det, fan för att vara så kräsen, haha..

Nu när jag var i Bålsta så fick jag lite förhinder, så jag träffade inte alla jag skulle ha träffat, så dom, och några till måste jag hinna träffa nästa gång, jisses, det blir ju nästan varje dag jag kommer behöva fika.. Inte mig emot, men det känns stressigt, men det är lika bra att ha det avklarat så fort som möjligt =)

Får se om Extra smyyyyger sig upp i sängen inatt igen då.. Vaknade imorse, låg rygg mot rygg med henne, haha.. Fan den där hunden kan verkligen smyga, ljudlöst alltså kan hon smyyyyga upp för trappan, och hon går så sakta, det hörs knappt, hon är duktig alltså.. Men jag vill inte ha fästingar eller så i sängen, så jag hoppas att hon håller sig nere..
man får skylla sig själv, har man tagit upp na en gång så fortsätter det.. I lördags då jag sov ensam hemma, var jag skitnödig över att ngn person gick fram och tillbaka på grusvägen här utanför, fan mitt i natten, i mörkret, så Extra fick agera livvakt och sova hos mig.. Sen verkar hon tro att det är fritt fram att smyga upp i sängen när jag somnat.. Toka.. haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja han kan ta ner kortet från garaget o sen hänga upp bilden jag gav med. Haha.

2009-05-01 @ 14:24:43
Postat av: Muppmannen

Blir det nån ko-bingo när vi kommer? ;)

2009-05-02 @ 17:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0