BLÄ..!!

Usch, jag har verkligen varit på mer eller mindre pissigt humör ett tag nu, och det verkar inte vilja gå över..
Det värsta är att jag inte vet varför, men jag är tjurig och tycker det mesta är drygt och jobbigt..

Julen närmar sig, och jag är inte klar med julklapparna ens, det dryga är att jag inte ens vet vad 17 jag ska köpa till alla.. Vissa är klara redan, och det känns bra, men resten, det står banne mig still..
Allt löser sig tillslut, men ändå, känns drygt att inte ha alla fixade riktigt ännu..

Jag måste verkligen börja göra ngt snart, blir tokig av att ALLA dagar är likadana, det blir en sån jävla tristess..
Hämtat från wikipedia  "Tristess upplevs vid avsaknad av stimulans. Tristess är inte självt ett mentalt tillstånd men kan orsakas av speciella mentala tillstånd. Tristess kan vara en synonym för uttråkad eller liknande."
EXAKT så är det, så jävla tråkigt att jag fan, ähh, jag vet inte, men banne mig APtrist..!!
Det är samma här som hemma i Dalarna, likadana dagar och noll stimulans, enda man kan göra verkar vara att gå ut med hundarna, ja för det är ju så roligt att jag vill viga mitt liv åt dom, nej tack..!! Eller så kan man ju glo på tv eller ruttna framför datorn.. SUCK..
Nej jag måste fan ta tag i det där, komma ut och träffa folk, eller iaf göra något innan jag blir tokig..

Så har jag börjat drömma så sjukt om nätterna, jag som vaknar 100 ggr minst varje natt får aldrig sova ut och så många timmar blir det inte, men det finns nätter där jag sover lite bättre, och så har det varit på sista tiden, men då har jag drömt så sjuka grejer att jag känner mig helt förstörd när jag vaknar.. Trött som en babian och helt slutkörd i skallen.. Varför kan inget någonsin gå BRA för mig..? har jag varit så elak att jag måste straffas..


Tipsy:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0