Nu jävlar..

är det mycket snö ute =(  Det vräkte ner hela natten till tisdagen, och nästan hela tisdagen, igår alltså.. Det var hemskt, för det kom så jävulskt mycket, runt 20 cm kanske..
Så jag (med hjälp av Jenni) skottade hela den förbannade uppfarten hos pappa, så idag har jag SJUKT ont i ryggen, och lika ont i underarmarna, det är inte bra för hälsan att skotta, iaf inte så mycket..

Hundarna gillar ju snön iaf, så det är ju en fördel, jag är redan trött på skiten och vill att det ska smälta bort, helst igår redan =P

Julklappen till Bosse som jag beställde har ännu inte dykt upp, nu har det gått 6 dagar, och det skulle ta 2-3 dagar, så man får ju hoppas att den dyker upp, för annars har jag betalat flera 100 spänn för ingenting.. Jag mailade till dom jag köpt den av och dom svarade att den borde ju lixom redan dykt upp, men det har den ju inte, och det var ju väldigt märkligt.. Hoppas bara jag får tillbaka pengarna om den inte dyker upp så jag kan beställa den från ett annat ställe som jag VET levererar snabbt som ögat.. Vore ju bra eftersom jag ändå ska beställa till morsan från det stället.. Men det visar sig väl..

Tänk att varje år så infinner sig aldrig julkänslan längre, sen moffa dog så har det lixom knappt funkat att känna nåt trots att jag försökt som bara den.. Men det kanske hör till på nåt vis att om ngn dör ett par dagar innan jul så blir det lixom lite förstört.. Förövrigt var det hans dödsdag igår, och jag glömde HELT bort =( Får åka upp idag när pappa kommer hem och tända ett ljus, vill inte åka dit själv, det är så halt ute, och jag är så harig.. haha..

Nu ska jag och Tipsy bråka, jag vill testa ett täcke på henne, men det vill inte hon, jag gav upp tidigare för att jag inte orkade stå böjd med min onda rygg, men den här gången vinner hon banne mig inte.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0