Alla hjärtans dag...

Snart är dagen slut som tur är.. Inte världens bästa dag kan jag ju säga, rätt ord att beskriva är nog "uttråkad".. Som jag varit typ hela dagen.. wiiii..

Extra och K vart osams idag, det slutade i att K fick nå sår vid näsborren som blödde utav bara helvete en stund, och Extra åkte på ett hål typ vid skulderbladet, om nu heter så för hundar..
Vi som tog bilen, åkte iväg och släppte dom så dom fick leka, som vi brukar lixom, men det visst fel dag för det.. Skit hundar..
Sen blodade hundarna ner bilen såklart.. Extra kladdade iofs bara på handskfacket, och det var ju bara att torka av, men K kladdade runt utav bara fan på nackstöd och skit, inte fan gick det bort helt heller..
Ska aldrig mer frakta djuren i min bil på det där viset, jag har för ljust tyg på sätena, och trots att skitgrisen satt i bagaget så lyckades han ju iaf så..


Extras "lovebite".. :



Det syns lite dåligt på bilden, men det är ett hål på ett par mm..



Jag är less, och trött, och fan jag vet inte vad.. Känner att jag måste åka till pappa snart, stilla mitt pappa-behov.. Och träffa alla andra och stilla mitt socialabehov..

Det är märkligt, jag har tyckt dom senaste åren att jag inte har nå socialt behov knappt alls, jag har knappt velat träffa nån öht.. Men nu, nu är det som om hela min kropp skriker efter socialt umgänge mest hela tiden.. Social då med dom mina, umgås på vårat vis.. undrar om det har ngt att göra med att jag inte KAN när som helst, för så var det ju inte förr..
Eller har jag blivit så svältfödd på socialt umgänge här ute på landet..?

Visst har jag min sambo att umgås med, men det är lixom inte samma sak.. jag umgås inte med han på samma sätt som mina vänner eller min familj.. jaja, det blir bra när jag får mätta mitt behov när jag åker till Bålsta sen..


Fy fan vi har fått någon satans köldknäpp, två eller tre nätter irad har det varit -20 grader...!! På kvällen och morgonen är det oxå kallt, men mitt på dagen då solen skiner så blir det plötsligt som idag, -2,3 grader, i skuggan BAKOM huset dit solen inte når.. Inte fy skam.. =)
men jag vill ha vår nu, fåglarna har tjyvstartat lite med vårsången, men jag vill att det ska komma igång på riktigt, bort med all förbannade snö, fram med sol och plusgrader.. Det ska bli så skönt när man kan gå ut utan att ha dunjackan på sig..


Extra idag, mitt lilla hjärta <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0