Änglavakt..?

Idag ska det bli premiär tvätt av "håret".. Flinten kanske man ska säga.. Det kommer kännas så jävla muppigt i duschen när det inte ska i med balsam och ta 100 år att tvätta håret.. Skönt iofs, men skumt..
Sen att dra med handduken över en stubb som gör att allt lixom fastnar oxå.. haha.. kommer bli spännande..

Idag har snön töat lite, men nu så snöar det igen.. Vi kommer ha snö till juni säkert..

jag skulle ut med Extra, så jag står vid farstudörren och ska typ kliva ut, då fan rasar det säkert flera ton med snö från taket.. Snacka om änglavakt.. jag vill tro att det är Rico som vakar över mig, hehe..
hade vi fått det över oss så hade vi säkert dött.. Det var lixom ingen pudersnö, utan stora tunga kockor..
Ibland har man tur må jag säga =)

Putte har ju inte varit här på länge nu, vi har ju trott att han varit död.. Men icke sa nicke.. han har bosatt sig längre ner i byn, hos personen vi hyr huset av för att vara exakt.. haha.. TYVÄRR har dom matat honom, så dom får nog dras med han länge, iaf varje gång Hippiefan väljer att åka bort, och det är ju rätt ofta..
Men dom kanske inte ser det som ett problem som vi gör.. hehe..
Skönt som fan att han lever iaf..

Nej om man ska bre ett par mackor och kanske duscha sen då.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0