Arg, argare, Johanna..

Våran jävla pissapa till granne har åkt till indien i en månad nu, och han hann alltså vara borta i två dagar, gissa vem som dök upp idag..? Putte ja..

Så vi kommer dras med den där fan i en månad.. Det var lika förra gången han åkte bort, Putte kom ut, bosatte sig hos oss, retade upp hundarna, när grannen kom hem så försvann han och vi såg inte röken av honom förns idag, när grannen åkt igen.. Fan jag är så jävla förbannad..!!

Putte är skit mysig, MEN, det stressar upp Extra och det blir ett helvete varje gång vi ska gå ut.. Ett helvete som jag gärna slipper, men det lär jag väl få svälja nu i fan en månad...!!!


katterna har en lucka så dom kan ju komma och gå lite som dom vill, men jag tror Putte är för dum att gå in genom den, för han gick ju aldrig hem förns pissgrannen kom hem igen.. Men ändå, vilket jävla sätt och bara dra i en månad, när man just skaffat nytt djur oxå.. För Putte har han inte haft länge..

Tur att han inte frågat oss om vi kan sköta hans post och mata djuren.. Aldrig hade jag hjälpt till med det, verkligen aldrig.. Men jag tror han fattar att jag ogillar honom och således inte ber om hjälp från oss.. Men så ogillar han nog mig oxå så det går jämnt ut.. =) Och skönt är väl det, för då lär jag slippa småpratet och tusen frågor som man fick stå ut med förra sommaren..  han är fan nyfiken och frågvis den där, och tycker att K är på pass gammal att han borde lärt sig vid det här laget att inte skälla på hönsen, (tror det var hönsen han menade när han sa det).. vafan har ålder med det att göra..?

GUD, jag är så arg..!! Bäst jag tar ut hundarna och går och lägger mig.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0