Ärtans nya leksak..

Idag fick Ärtan lite godis i en toarulle, lite hjärngympa så där.. Det tog ett tag för henne att fatta hur man får ut godisarna..




Det var ju så häääär man skulle göra.. =)











Eftersom att toarullen är en engångs grej så fick Ärtan en annan aktiverings leksak, en gammal pillerburk med sina godisar i..  Den är hur rolig som helst, hon håller på med den nu, och har så gjort i ca 30 min utan att tröttna, och det är LÄNGE för att vara Ärtan..  Fast den här får hon inte ut godisarna från, hålen är för små, eftersom hon är en sån som tröttnar på allt fort så valde jag att göra så.. Naturligtvis öppnar jag burken sen när hon är klar och då får hon godisarna..





Kommentarer
Postat av: Syster

Åh tack för tipset med en gammal pillerburk, den kanske håller ett par min om man tar en riktigt stor.

Toarullen blir ju uppsliten på två sek..



Puss

2009-02-20 @ 21:52:25
Postat av: Madness

vad jag har för erfarenhet av pillerburkar, iaf dom jag har, är att dom större är tunnare i plasten.. jag använder en lergigan burk, rätt liten, men rätt hård plast, inte så hård att det inte går att göra hål, men tillräckligt hård.. Fast extra får inget sånt här skoj, hon bara tar sönder direkt.. Så hon får nöja sig med annat.. =) Och lika glad för det är hon..



puss

2009-02-20 @ 22:39:32
URL: http://madnessismygift.blogg.se/
Postat av: Jelena

Nej risken är ju att Danza dödar sin burk på två röda hon med. Men det är värt att testa i alla fall..

Puss

2009-02-21 @ 11:00:55
Postat av: chockoX

hehe hon ser ju mad maniac ut värsta kamphunden asg uppdatering nu då hehehe

2009-02-22 @ 09:31:32
URL: http://chockoxtreme.blogg.se/
Postat av: Madness

hahaha.. ser helt psyko ut ibland =)



Uppdat. kommer, din oxå hoppas jag..? =P

2009-02-22 @ 12:45:43
URL: http://madnessismygift.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0