EFIT 28/2-09

Idag var det dags för EFIT .. Detta var min dag..


Kl 8.30, Extra sitter och väntar på att få börja äta..




Kl 9.30, grejar vid datorn och kollar lite mail och så..




Kl 10.30, dags för frukost, skogaholms limpa med kaviar och te..




Kl 11.30, dags för Ärtan att gå ut och kissa en sväng..




Kl 12.30, spelade lite beroendespel, bubbels..




Kl 13.30, åker till svärmor och fikar.. Jag hade kameran kvar i bilen, så det blir ett glapp på 3 timmar..




Kl 16.30, är på väg hem från svärmor och har just handlat lite middag.. Glömde visst att tanka.. =)




Kl 17.30,  min hungriga mage skriker, den vill ha mat FORT, och vad går snabbare än makaroner och bacon.. =)




Kl 18.30,  ringer till Olof som har sökt mig under dagen, men han svarade ju inte..




Kl 19.30, släpper ut hundarna på en kissetur, kallt som satan har det blivit oxå.. =(




Kl 20.30, lägger in lite fler loggs så vi får varmt och skönt inne..




Kl 21.30, dags för lite goda kex och te..




Kl 22.30, kastar rosorna som givit upp helt under dagen..




Kl 24.00, nu har vi gjort natt (nästan, bara bloggandet kvar), så vi säger God natt..




Kommentarer
Postat av: Sirpa

Åh, vad vovven ser ut att sova sött på sista efit-bilden!

2009-03-01 @ 04:38:15
URL: http://www.susajt.se
Postat av: Syster yster

Fina bilder kära syster, mina kommer upp i morgon. Har inte kabeln här i Västerås. Men vad kallt ni har haft det? Vi har haft runt 14 grader i solen nere på västkusten :) Men så kommer man tillbaka och det är massa snö o kallt typ.



Puss

2009-03-01 @ 17:50:46
Postat av: Sara

Har kikat in din efit dag. Så himla söt hund.



Mvh sara

2009-03-02 @ 15:16:20
URL: http://scrapiss.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0