EFIT 8/2 - 09

Egentligen var det dags för EFIT för 2 dagar sedan, alltså den 6:e, men jag kände att söndagen var en bättre dag för mig att fota, så jag gjorde idag..  Här är min dag..




Runt 9 imorse, tog ut hundarna på första rundan..




Vid 10 var det dags för några bloss..




Vid 11 grejade jag lite på datorn...




Vid 12 ville Ärtan leka..




Vid 13 så började jag skrapa bort gammal tapet från en vägg i vardagsrummet..




Vid 14 var det dags att ta ut Ärtan på en långis, som blev en kortis.. Mycket snö, inte plogat =(




Vid 15 åker färg och pensel fram, en vägg ska målas..




Vid 16 målas det fortfarande..




Vid 17 tändes brasan..




Vid 18 blev det kvällsmat..




Vid 19 gosar jag och Extra framför brasan..




Vid 20 är det dags för ett bloss till..




Vid 21 moffas det glass i stora lass..




Vid 23 ville Ärtan ut och kissa..




Vid 23 låg Extra med mig på soffan och kikade på roliga bilder..




Vid 24 är det dags att göra natt..



Kommentarer
Postat av: Jelena

Vilken fin dag ni hade kära syster ;)

2009-02-09 @ 14:55:18
Postat av: Anneli

Vilken mysig dag ser att ni med hade mycket snö! Underbara hundar.



vänligen Anneli

2009-02-09 @ 16:35:28
URL: http://varan-varld.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0