Error..

Varje gång jag försökt logga in nu i ett par dagar står det bara error.. En del irriterande.. Men nu gick det iaf =)

Imorgon är det alla hjärtans dag.. jag och gubben var in och handlade lite inför det.. jag fick välja ut min alla hjärtans dag present i förskott,  jag valde en ny elvisp.. Romantiskt va..? haha.. Hellre ngt jag behöver eller vill ha om man ändå får välja..

Så var det ju det där att köpa ngt till gubben, skulle köpt en fin whisky (stavas det så..?), men han köpte flaskan själv, så jag köpte whisky(stavning?)-glas och lite choklad til honom.. haha.. Skit sniket känns det..

Nu har jag iaf en sockerkaka i ugnen, ÄNTLIGEN kan jag baka när jag har en ny elvisp.. Visst fasiken kan man göra ex. sockerkaka iaf, men jag HATAR att vispa för hand, jag får ont och det tar tid.. Jag har lite bråttom med allt och HATAR att vispa, därför vi jag inte baka om jag måste vispa förhand.. =)

Imorgon ska vi äta lite god mat, och rå om varann, hoppas jag ;)  Det är ju bara alla hjärtans dag en gång om året.. Och många tycker att det är fel att köpa saker då eller fira, för man kan visa sin kärlek året runt..
Och ja, visst är det så, MEN, en speciell dag för kärleken är ju inte helt fel iaf, vi har ju flera dagar för påsk, flera dagar för jul, sen har vi ju nyår, valborg, midsommar.. Och vad är egentigen det mesta av det där att fira..? Det är en ursäkt att supa till värre än vanligt bara.. Då firar jag hellre kärlekens dag än nå jävla nyår eller midsommar..

Tidig valentin present har jag fått av pappa oxå, en peng på kontot, inte helt fel.. Min pappa är fan bäst.. =)
Men samtidigt känns det kass, jag blir 27 år om exakt en månad idag, och jag är beroende av min pappa..
Inte just ekonomiskt så, jo typ det oxå, fast det är bättre nu iaf, men det mesta är att jag behöver ha pappas hjälp i mycket, och även fast jag kan få hjälp av ngn annan så vill jag ha pappas hjälp.. Min pappa kan mycket om mycket, så jag litar på att han alltid kan fixa allt =) Det är min pappa som gäller, så är det bara.. Gud nu var det länge sen jag var och hälsade på pappa, måste göras snart känner jag..

Sen pappa lilla kanske det är dags att du kommer upp och åker skidor med gubben min.. Nu är det inte så långt kvar av vintern, så SNABBA PÅ...!!! =)


Nej nu ska jag kika till min sockerkaka och se om den börjar bli färdig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0