Sabinas kamp...

Tänk att människan (vi alltså) är så duktiga på att gnälla..

Jag tex, gnäller över att jag tappar håret och snart kommer få ha peruk, när det faktiskt finns dom som har det värre..

Jag har ett tag nu följt en blogg, det är en tjej, eller ska man säga kvinna, som lider av cancer, och det finns inte så mycket mer läkarna kan göra.. DET är ngt att gnälla över, jag menar, då har man verkligen skäl att vara bitter, ledsen och arg and what not..

Såklart att alla för vara arga och ledsna över sina egna situationer även fast det kan handla om en fis i universum i jämförelse, MEN, enligt mig känns det inte riktigt okej.. Visst gnäller jag ändå, fast jag tycker så här, men när jag kommer på mig själv så skäms jag faktiskt lite..
Frisk kan jag ju inte påstå att jag är med allt mitt sjuka (tusen och en saker) som jag lider av, MEN, jag lever iaf, och behöver inte oroa mig så mycket..


jag tycker att det är så synd, för Sabina verkar så levnadsglad, plus att hon har två döttrar.. Det känns lixom inte rättvist..

Nu ska hon iaf genomgå någon behandling som är, om jag förstod det rätt, under forskning och utveckling fortfarande..
kan man säga så..? jag kom inte på ngt bättre ord..

Hur som helst, jag hoppas VERKLIGEN att behandlingen funkar bra och att hon får sin hälsa tillbaka..

Här kan ni läsa, Sabinas kamp..    http://mittlivsabina74.blogspot.com/

Kommentarer
Postat av: Jelena

Visst ska man inte gnälla för att det finns andra som har det värre, men som en kurator sa till Walters gammelmoster då hennes son föddes med en hand. " Det här är ert värsta" Man måste få känna att det man själv går igenom är jobbigt.

2009-02-20 @ 21:50:32
URL: http://belleles.blogg.se/
Postat av: Madness

Absolut är det så, men det är ju skillnad på gnäll och gnäll.. Vicky tex. gjorde VÄRLDENS grej av små jävla skit saker.. Det är fan skandal.. sen tycker jag att jag gnäller för mycket, jämför min sjukdom med Sabinas, det går inte ens att jämföra, hon har fått en dödsdom, jag får en kal skalle..



Men visst måste man få gnälla över saker som är befogat, där räknar jag bort dagarna då Vicky hade en finne eller fult hår, men man kanske inte ska göra en så jävla stor grej av det när det finns dom som snart kommer dö av sina sjukdomar =(

2009-02-20 @ 22:42:57
URL: http://madnessismygift.blogg.se/
Postat av: Jelena

Absolut är det så.

2009-02-21 @ 11:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0