Snö, ffs....

Nu har vi fått ÄNNU mera snö.. Verkar som om det aldrig tar slut..
Gud jag är så piss less på snö och vinter nu, gnäller som en jävla barnrumpa gör jag oxå, men det är befogat, jag bokstavligttalat avskyr vintern..

Såg en så jävla kass film nyss, "Red sands" eller nåt i den stilen heter den, inge vidare bra måste jag erkänna..
Igår lyckades vi iaf se två st bra filmer, och dagen innan det var det en eller två bra oxå.. Så vissa dagar har i tur här i stugan..

Jahapp, snart är mars här, i mars fyller jag år.. Jag är snart ett år närmare 30 =( fy vad hemskt.. jag ser ut som en snoris, och jag känner mig som en oxå.. Jag kommer nog aldrig se vuxen ut.. haha.. men vad gör det om hundra år..

det blir inget långt inlägg idag, har inget av intresse att skriva, ingen ork heller =p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0