Okej eller ej..

Är det okej att tycka att sina föräldrar är snygga eller ser bra ut..? 
Jag tycker iaf att mina föräldrar är snygga, eller iaf ser bra ut..

Mamma har ju skit snygg kropp tex, kanske inte så vältränad nu eftersom hon varit sjuk och så, men som jag minns henne så har hon en vältränad kropp.. Inga jätte stora muskler, men lixom lagom tjejigt för att vara så smal.. Min mamma äter sunt, så hon har nästan inget fett alls, förutom rumpan då som "alla" av det könet =P
Och eftersom min mamma är under 50 år (so far) så ser hon inte så gammal ut heller, hon är fin min mamma...

Pappa har aldrig varit tjock, men rätt så vältränad, fast han inte sportar eller så, men han arbetar med kroppen, så det kommer på köpet.. Han klär i badbrallor om man säger så =) Och fint ansikte tycker jag.. Stora fina ögon..

Så ja, jag tycker att mina föräldrar är snygga... kanske låter äckligt för vissa, men det är ju knappast på ett erotiskt eller upphetsande sätt, men dom är ju inte fula.. Vissa har ju fula föräldrar, så är det ju bara.. Men jag har det inte..
Och vissa har ju fula barn, och det har mina föräldrar.. Man ska inte blandra vilka utseenden som helst, då kan man få en ful unge om man har otur  =P
Men alla föräldrar tycker väl att sina barn är dom vackraste, även om INGEN annan håller med.. och det är väl bra..

jag ska iaf aldrig ha barn, jag kommer få en unge som beter sig som ett jävla as, och är ful som stryk, och som det bara är fel på.. Sen är ungar äckliga som bara den.. usch.. Nej jag nöjer mig med hundar..

Så tyvärr mamma och pappa.. Mamma, du har ju Walter och Jelena ska säkert ha fler snorisar, så du får glädjas åt hennes ungar.. Och pappa, du har ju oxå Walter, men några biologiska barnbarn kan jag nästan LOVA dig att du inte får.. Men du har ju Extra som du tycker så mycket om.. Sen kommer hon ersättas senare i livet, så substitut kommer det alltid finnas.. =)


Jag har bara EN bild på min mamma, och den är inge bra, så jag bjuder bara på pappa, mamma får jag visa upp när jag har bättre bild =) Kanske har du ngn bild Jelena som du kan dela med dig av..?

 



Jag och pappa.. Sommaren -07 skulle jag gissa på..
Skit dålig bild, jag vet, men pappa är ju så söt ;)






I förrigår tror jag det var, då låste Extra in sig på toa när vi var iväg.. Hon har råkat gjort det en gång i höstas så jag fick hjärtsnörp, men trodde ju aldrig hon skulle göra om det.. Men det gjorde hon alltså, sen ville hon gärna komma ut så hon tuggade lite på listen.. Men hur smart är hon egentligen, dörren öppnas inåt, så hon knallade alltså in, fick igen dörren på nåt vis och satt fast där inne.. Jävla pucko hund.. Nu får man vara noga med att stänga när man åker iväg så det inte händer igen.. fast den här gången gnydde hon iaf där inne.. Första gången letade jag genom HELA huset och ropade som en tok på henne, inte em bokstav sa hon.. Av en slump kollade jag in i badrummet, och ja, där låg hon, stackarn.. Men så hände det igen, hon är inge vidare smart hon =P

Idag är hon trött iaf, 10 min SP och nästan 1 timmes promenad där hon drog ett däck..  Så nu ligger hon och sover bredvid mig i soffan, Ärtan däremot har lagt sig på madrassen framför brasan, hon börjar nog fatta att det är skönt där.. Hon bara ligger med ansiktet mot värmen och småkisar lite grann, hon lär nog somna snart med huvudet uppe som hon brukar.. ser så roligt ut, vägrar släppa taget och lägga sig ordentligt.. Ligger och nickar och vaknar till när skallen knycker till.. haha..
men det är fan som hon känner på sig att jag ska kolla på henne.. För jag ser i ögonvrån att hon har huvudet vänt åt ett annat håll, men när jag vrider huvudet lite lite för att se på henne så har hon redan vridit skallen och igger och blänger på mig.. VARJE gång.. helt sjukt.. haha..


Kommentarer
Postat av: marina

hehe det e märkligt det där oftast får ju fula föräldrar grymt söta barn obs obs OFTAST inte alltid hahaha o sen kan ju snygga personer få grymt söta barn dom med såklart, sen e ju vissa kombinationer hemska hmm men ja man tänker ju inte direkt hundavelsmässigt när man skaffar kids hahahaha fast det borde man nästan om man tänker efter haha nä nu e jag kanske sjuk i huvve men i praktiken skulle det ju kunna funka, jaja whatever jag ska sluta svamla o du var inte så skraj nu dina föräldrar har väl lyckats bra förutom att du e retard o halvflint ;) o mitt cp barn haha men annars så e resultatet bra va haha

2009-02-05 @ 23:14:08
Postat av: Madness

hahaha.. du har så rätt.. Barnen matchar oftast inte föräldrarna, blir oftast tvärtom.. Så tur för dina snorisar att du och S är så fula, annars hade det varit synd om dom, mobbade i skolan och spottade på.. nej fy.. haha =P



Retard och halvflint.. HAHAHAHA.. ja men vafan, alla kan inte dra en vinst, jag var nitlotten helt enkelt.. haha..

2009-02-06 @ 00:55:56
URL: http://madnessismygift.blogg.se/
Postat av: Jelena

Haha, skulle vi vara fula? Nä det tycker ju inte jag...

Har ju ingen bra bild på mamma heller vad jag vet. ska kolla igenom datorn...



:)

2009-02-06 @ 12:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0