Alopecia areata

Ja det är det jag lider av, alopecia areata.. remiteras till hud läkare.. Får se när det blir av då.. Att lida alopecia areata kan bero på vad som helst, och finns ingen bot för =(
Nu har jag börjat tappa hår framme på skallen oxå, lär inte dröja innan jag knappt har nåt hår kvar.. Ska tvinga pappa att åka med mig och kolla på lite sjalar när jag åker dit, så kan han och jag passa på att umgås lite =)
Måste ha ngn sjal känner jag, blir så varmt att ha mössa hela tiden, om man tex ska till läkarn (man får ju alltid vänta så länge) eller ska springa runt i massa affärer.. Det är genant det här, och är ingenting jag vill visa vem som helst..

Tog blodprov för att kolla struman oxå, kan ju vara bra att göra det ibland, va alldeles för länge sen sist..
Men satan va VC och sjukhus är KASSA på att ta bodprov.. När jag gick hos läkarn på hötorget, så tog dom prover varje månad, kändes knapt och vart inget märke.. Men på VC och sjukhus så gör de sjukt ont och det blir blåmärke med en gång..
Fattar inte varför dom är så mycket sämre..

Imorn ska mamma operera magen =( stackars mamma.. När vi pratade idag lät hon lite orolig och ledsen när vi skulle lägga på, hoppas hon inte är så orolig, och hoppas att det går bra.. Det är ju alltid en risk med narkos, så fan om ngt går illa.. det är ju långt ifrån första gången mamma får narkos, men jag blir orolig, speciellt när hon låter orolig och ledsen.. Usch, I don´t like.. Vad som helst kan ju hända, en gång jag va på operation så förlorade jag så mycket blod att dom nästan fick ge mig mer.. bara det är ju lite nervigt, men sist jag var sövd så sjönk blodtrycket i botten, och det var inte långt ifrån att det blev riktigt allvarligt sa dom när jag vaknade upp.. Fan tänk om jag hade dött, och tänk om mamma dör..
nej nu ska jag inte tänka så heller, men det går inte att låta bli, för det ÄR en risk med narkos..
Eftersom jag VÄGRAR sätta en fot på sjukhus nu så hoppas jag iaf att Bosse kommer hälsa på mamma, så hon inte behöver vara helt ensam där.. Hjärtskärande annars, min lilla mamma.. <3

Har köpt en "bilbur" till Ärtan.. Slippa ta inne buren till bilen varje gång man ska nånstans..
Den är begagnad, fick tag i den på ett forum, 50 kr bara, värsta klippet.. =)
Får se när jag får hem den sen..


Köp ALDRIG viol glassen från SIA glass, smakar knappt viol alls, sån jävla besvikelse.. =(
Men den lär ju ätas upp, så man får offra sig, ska köpa godare glass när jag kommer till Bålsta, ICA kvantum is the shit =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0