Bildbomb..


Ärtan har fått en ny kompis, Kossan..






Kossan var verkligen skit kul, la sig nästan platt i väntan på att jag skulle hiva iväg den..



jag kastade, och Ärtan hämtade..







Idag var vi ute och promenerade i ca 45 minuter.. Det var skönt som bara den..




Älsklings prinsessan..  <3







Efter promenaden sprang Extra på millen i 20 minuter..





Det vart SKIT bra i källarn, trodde inte att dom skulle få till det så bra, men det fick dom =)
Så nu är det bara att valpa järnet (nej, Extra ska INTE ha valpar), hoppas det inte blir så jävla många bara..


Jag längtar tills jag ska till Bålsta, ska bli skönt att träffa pappa, och få bilen lagad.. Men bilen är bara en bonus, hade fan räckt med att BARA träffa pappa... Ska försöka ta mig in och träffa mamma oxå, om hon orkar eftersom hon kommer vara nyopererad då.. Stackarn.. =(


Kommentarer
Postat av: Jelena

Undrar hur länge kossan överlever...? Hade det vart Danza hade det tagit 5 min. Hon är en riktig murderer.....Hahahahahaha

2009-01-10 @ 22:18:31
Postat av: Madness

Du, hon mördade fan Tusse på nån halvtimme.. Kossan håller jag lite koll på så hon inte dör hon oxå.. Stackars Extra får inte leka med Ärtans leksaker, då dör dom FORT.. =( Dumma jävla djur.. Jisses..

2009-01-10 @ 22:20:43
URL: http://madnessismygift.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0