God fortsättning..

ja då är vi inne på ett nytt år då, 2009, känns ju så där jätte roligt, precis som vanligt..

Det blev en lugn nyårsafton för oss, gjorde inte ett skit, precis som det ska vara enligt mig.. =)
Nyår är iaf ingenting jag firar, firade väl nyår sist när vi gick in på 2000, om jag inte minns helt fel..
men då var de ju enbart för att det förväntades att fira, i den åldern kan man ju inte säga nej.. Något vidare roligt firande var det inte iaf.. Satt mitt i skogen i Skokloster hos min kompis serbiska familj och en annan tjej.. Dom söp väl mer eller mindre ner sig och somnade innan klockan var 12, kvar satt jag och försökte samtala med serberna, det avr inte det lättaste med deras knackiga svenska, men det gick =) Väldigt trevlig familj det där, men själva firandet i sig var väl inget att hänga i granen..

Så det här året blev precis som jag ville (nästan), inget direkt firande och inga måsten..

Ärtan var skräckslagen ute av allt smällande, ändå var det väldigt lite smällande här, men det lilla räckte.. Dagen efter gick hon och såg sig över axeln så fort vi var ute och hade problem med att göra ifrån sig, det hänger tyvärr med idag oxå, inte lika farligt, men tillräckligt irriterande..
Extra brydde sig inte, jag var ut med henne på sista rundan strax efter 12 slaget och det small fortfarande, hon kollade upp någon gång och undrade väl vad det var, men mer än så var det inte.. Skönt..

Något som stör mig är att det fan finns magsjuka runt om mig, det hjälper att mata fobin, vilket är SKIT drygt.. Men så är det att vara emetofob, inte ett dugg roligt, men ja, vad ska man göra.. Bara hoppas att vi slipper skiten för jag kommer inte greja det.. Blig gubben dålig så kommer jag dra på rotmos, spelar ingen som hels roll vad klockan är.. Men jag hoppas vi slipper det..

Håret fortsätter att ramla av, nu är det bara 11 dagar kvar tills jag ska till läkarn, så jag hoppas man kan få ngt bra svar..
Sen hoppas jag att håret slutar lossna så det kan växa ut igen, för så här vill man ju inte se ut.. Flinten växer ju..

Bilen var på verkstan oxå, måste ha en ny låskista på ena dörren, skulle gå på runt 2000:- att laga, ja men fan va roligt, det har man ju stor lust att betala.. SUCK..
Det bästa av allt var att dom gjorde en felsökning av bilen, men jag behövde inte betala ngt.. Det var nice vill jag lova, för jag hade inte lust att fan betala en enda krona, och så slapp jag, perfekt..

Ärtan fick två nya leksaker, en rosa nalle med namn Tusse, han blev blind på ena ögat direkt, snäll hund.. Sen blev han död oxå, Ärtan bet hål i han så jag fick ta ut all stoppning.. Smal och platt bev han..
Husmusen är nere för räkning oxå, han börjar spricka i sömmarna han..





Men roliga är dom minsan..






Efter en brottningsmatch med Tusse så lir man sååååååå trött, då måste man ju hämta krafter igen..





jaha, då hoppas jag att alla haft det trevligt på nyår, och god fortsättning.. Du Marina, hoppas du blir frisk FORT, lider fan med dig..

Kommentarer
Postat av: chocko-xtreme

shit vad söta bilder =) jo då det hoppas jag med kan fortfarande inte äta har testat men det tar STOPP fast jag kan iaf dricka o behålla det wihiii big tumme upp

o jag hoppas ni slipper sjukan dit hehe

2009-01-02 @ 14:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0