MASK...!!!

Ärtan har mask..!! Maskade av henne för några dagar sedan, tyckte att hon magrade så jävligt.. Och ja då, visst fan hade hon mask.. Hon sket fan ett helt trassel med mask, flera ggr.. Det är så ÄCKLIGT...!! usch usch..
Redan har hon börjat tjocka på sig igen, så det känns jäkla bra.. =)

Igår morse öppnade sig himlen, god damn vad det började snöa.. Sen har det hållt i sig, så vi har väl fått runt 30 cm..
Just nu har vi uppehåll, eller a, det snöar minimalt iaf.. Men det lär nog komma mer, för enligt SMHI så ska det snöa tills imorn mitt på dagen.. Det skulle inte förvåna mig om man vaknar imorn och ha svårigheter att rasta hundarna, eller ens komma ut genom dörren.. fast det blir nog inget problem, för farstun släpper inte in så mycket snö, speciellt inte omman stänger dörren =)

Så idag skulle jag hämta gubben i Borlänge på förmiddagen, så jag passade på att bestämma träff med en tjej, jag skulle köpa en bur av henne som ja kan ha till Ärtis i bilen.. Hon skulle ändå till Borlänge så jag tänkte att jag slår två flugor i en smäll och sparar 85:- i frakt.. Men en stund efter jag klivit upp så ramlar gubben in genom dörren.. Då kändes det direkt onödigt att åka in om jag bara skulle hämta buren.. Men de blir billigare iaf att åka in dit än skicka den på posten. så det var väl bra iaf..
Passade på att kuta in på H&M, skulle se mig om efter en sjal eftersom jag börjar få synliga kalfläckar fram i huvudet.. Men som vanligt med min tur så fanns där inget, så det var ju en besvikelse..
Buren var iaf kanon, så det var ju en tröst =)

Och nu så har gubben åkt iväg med sin pappa till Leksand, hockey.. wiii *gäspar* blir uttråkad bara av att skriva om det.. Men skönt att vara ensam, fast jag var ensam igår kväll eftersom gubben var iväg på galej.. Så jag ska passa på att bara ligga på soffan och inte göra ett skit förutom att läsa och äta godis, haha.. Så skönt, man kan få vara ifred då, och speciellt när jag ska läsa en bra bok så är det värdefullt.. =)
Drygt för gubben bara, bakis som fan.. HAHA.. så går det när man dricker.. man kanske inte ska dricka dagen innan man ska på hockey.. Är huvet dumt får kroppen lida..

Min kväll:



Werthers med kaffe smak, SATAN va goda..







Lite på djuren oxå =)








Nu lockar boken, ska gosa ner mig med flickorna i soffan.. =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaha, där försvann en julklapp för dig då... :( Hade ju köpt den boken till dig..



Aja, fina bilder i alla fall..



Puss



Ps: Christian hälsar

2009-01-25 @ 16:26:57
Postat av: Madness

hahaha.. jag har ju sagt till dig för länge sen att jag beställt den :P Men nu kan du ju läsa den, den är riktigt bra =)



Hälsa tillbaka



puss puss

2009-01-25 @ 16:42:27
URL: http://madnessismygift.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0