Skithund..

Jag förstår inte vad det är med min hund, hon måste ju vara det perfekta söndagsexemplaret..
Nu är hon kajko igen, nyss var det ögat som spökade igen, men efter jag tagit alla hårstrån så blev det bättre, inte helt bra dock, det är lite svullet och rinner en del, men hon kniper inte eller försöker klia eller så..
Nu är det ena bröstvårtan, den är STENhård, och hon slickar väldigt mycket, är helt röd runt om och reagerar när man rör på den.. Hon gnäller inget, men sover hon och man rör vid just den så vaknar hon och bir stel..
Jag fattar inte varför jag har sån jävla tur...Tröttsamt är vad det är.. Går det inte över så lär det bli veterinären igen..
Så det blir tratt för henne, får se om det kan bli bättre när hon inte kommer åt..

Igår var jag duktig, lämnade in bilen hos glasmästarn, så nu är stenskottet "lagat".. det syns fortfarande, för jag har visst solruta, men det blir inte värre och ingen spricka.. så det är ju bra..

mamma har opererats nu, i tisdags fick jag höra, idag.. Jävla mamma, inte fan hade hon ringt innan och sagt nåt..
Men det hade gått bra iaf, men hon hade ont nu när hon inte har ryggmärgsbedövning mer.. Men hon får som tur är annan smärtlindring.. Stackars lilla mamma.. Hoppas hon blir bra fort igen, är ju ingen hit att ha ont..

Jävla Ärtan, nu är det dags att gå ut, precis när jag INTE orkar.. suck..



Kommentarer
Postat av: Qrakki

stavkars liten hoppas att de går över fört på henne.

2009-01-22 @ 23:33:26
Postat av: Qrakki

Och jag kan ju inte stava för femöre men men

2009-01-22 @ 23:34:51
Postat av: Madness

HAHA.. jag menade såklart i mitt inlägg att min hund är ett måndagsexemplar.. "söndagsex.." haha, vilken miss..

2009-01-26 @ 20:12:59
URL: http://madnessismygift.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0