Socks..

Nu har jag fått tummen ur och fotat min FANTASTISKA men fula strumpor..

Först ut är favoriterna, julklapp från Simone..



Julklapp från Simone..



Julklapp från Simone..



Julklapp från Simone..



Julklapp från Simone..





Sen julen innan det fick jag ett par AS schyssta strumpor av Jenni, eller var det när jag fyllde år..? Nej, det var nog julklapp..



Och sist men inte minst, jag hittade ett par fruktansvärt fula strumpor på Rusta innan jul som jag bara var tvungen att köpa..




Jag har en hel låda full av just fula strumpor, men jag tycker dom är snygga, fulsnygga iaf.. =)



Bästa julklappen, eller bästa gåvan EVER var ju detta som jag fått av pappa..



Ja jag vet, inte snyggaste bilden, men who gives a shit.. =)


Så fick jag ju pärlan av pappa, mitt lilla körsbär =)



Den på bilden är inte min bil, min är så lortig nu, så det var inte värt att fota den.. Men det är en sån jag har..
Så jävla fin, pärlan  =)


Det här var nog det mest ointressanta inlägget jag någonsin skrivit, tror jag.. haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0