Uppdatering av skalligheten..

Idag åkte vi till Borlänge och hämtade låskistan, så nu är det fixat, skönt som bara den.. Hoppas bilen blir fixad utan problem nu bara =) Sen fick vi hundmaten från foderbilen.se oxå, 45 kg hundmat fraktfritt, inte illa inte.. =)

Extra och Ärtan var på promenad idag, gick väl i 45 minuter ca, Ärtan är för ung för att gå längre, men satan vad halt det är ute, jag fick sätta på mig broddarna, men det var halt ändå.. Så man halkade runt lite, måste sett kul ut =)
Efter promenaden fick Extra springa på millen 20 minuter, hon är så duktig, min prinsessa..

Imorgon åker jag och Ärtan till Bålsta och blir borta några dagar, GUD det ska bli så skönt att slippa ta in den där satans veden i några dagar.. jag bär in ved varje dag annars, det är tungt och otympligt och definitivt INTE bra för min rygg..
Men vad gör man inte för att få värme i huset..

Uppdatering då..

Nu ser jag ut så här i bakhuvudet, det har alltså börjat sprida sig til vänster sida nu oxå, pilarna visar det ;)






och som jag skrev innan så har det nu spridit dig, nu börjar håret lossna fram på huvudet =(




Nu hoppas jag att håret slutar ramla av innan jag blir het skallig.. Känns inget vidare det här, men ja, det är som det är, kan inte gräva ner sig för det, bara svära över det ibland..


Idag såg jag på en animerad film, Igor heter den, guuuuuud vilken söt fim.. Igor, som fimen handlade om var ju dö gullig.. handlingen var väl inet den bästa så, men han va så sööööööööt... <3

Har tryckt var från Extra idag, hon har MASSOR av bölder överallt med var i.. Så blir det när hon leker med K, så nu får hon inte leka ens med Ärtan på ett tag, hon måste läka så hon inte drar på sig någon infektion, vill inte behöva ge henne antibiotika bara för att hundarna leker hårt..

Kommentarer
Postat av: mariiiiiina

stackare där hoppas resten av håret stannar på skallen iaf... du får ha det najs i blåsta haha :P

2009-01-14 @ 23:50:24
Postat av: chockoxtreme

var håller du huuuus kom hem o uppdatera asg

2009-01-19 @ 01:43:33
Postat av: Madness

kom hem idag, ska uppdatera imorn, I promise ;)

2009-01-19 @ 21:54:32
URL: http://madnessismygift.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0