Skit dag..

Jag tror jag har haft den värsta dagen på länge idag, ska inte gå in på detalj men fan asså..

Slog huvet i golvet idag, det gjorde MKT ont, trodde inte vi hade så hårt golv, men tydligen.. Efter det har jag haft ont hela dagen, MKT upphetsande vill jag lova..

Jag HATAR  mitt tangentbord, jag HATAR att man måste bruka våld på vissa tangenter för att dom ska funka, jag HATAR att jag inte hittar det ultimata tangentbordet i vitt.. Fan jag hatar det mesta idag.. Idag är en sån där dag, en sån jävla skit dag där man kan gräva sig en grav och begrava sig själv levande.. USCH..

-20 grader har vi här nu, det är oxå något jag HATAR.. Som Marina sa, sommar i olika grader vore fan nice..
Sen hatar jag att jag tappar håret, det verkar aldrig sluta ramla av.. Det är fan så man straffas för nå jävla skit..
kanske har det att göra med att jag stulit i kyrkan.. De är egentligen inget mina föräldrar bör veta om, så förlåt mamma och pappa, men jag var 14 år och ja, ni vet ju hur sjuk i huvet jag var i den åldern.. Det ursäktar absolut inte att jag stulit i kyrkan, men det är en förklaring iaf.. Jag hoppas att den andra tjejen, min kumpan, straffas lika hårt hon oxå..

Gud jag håller på att bli TOKIG just nu, jävla Ärtan klättrar på mig, hon vägrar ligga bredvid, utan ska promt ligga PÅ mig.. Jag har puttat bort henne säkert 100 ggr, men slutar hon då..? NEJ.. Hon vill bara sova just nu för att jag nyss skällde på henne för att hon tog saker som inte var hennes, men jag vill att hon ska leka skiten ur sig så hon blir trött lagom tills vi ska sova..

Idag är INTE min dag.. Jag HATAR idag...!!! Men med min tur kommer imorgon vara lika jävla dålig som idag..







Jag önskar min pappa vore här..

Kommentarer
Postat av: chocko-xtreme

hahaha vafan skulle du med huvvet i golvet o göra

;-P

vad kul att du är så optimistisk idag haha o stulit i kyrkan skrattar som tusan kom igen det där var lågt lägre än glocalnet :P



o du imorrn kommer du få en toppen dag för jag har bett du vet sådär som du gjorde för dogge skrattar som fan

2009-01-03 @ 23:59:58
Postat av: Qrakki

Bara hoppas att morgondagen blir bättre för dig.

Jag har några peruker hemma som du kan andvända om du vill :P.

2009-01-04 @ 00:02:49
Postat av: Madness

haha.... Tack, ni är båda så snälla..

2009-01-04 @ 20:21:53
Postat av: Syster

Älskade syster, alla har skitdagar men det blir bättre... Puss

2009-01-05 @ 13:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0