.....

Jaha, jag har lovat att svara på några frågor, såna där som går runt som typ alla svarar på.. Men ett löfte är ett löfte..


1. Stänger du av mobilen när du sover?      Nix, något kan ju hända med nära och kära som man måste veta..
2. Vem såg dig senast naken?       Min sambo såklart..
3. Hur såg du ut på högstadiet?       Hmm, jag hade hår som spretade åt alla håll och jätte tunna ögonbryn..
4. Hur kommer du se ut om tjugo år?      Säkert småfet och skallig..
5. Hur var du på dagis?        Jag var den som höll mig för mig själv och klängde på favoriterna i personalen..
6. Hur är du att ha som arbetskamrat?       Jag vet inte, pajas kanske..
7. Har du celluliter?       Ja tyvärr..
8. Biter du på naglarna?      Nope, den fula ovanan växte jag ifrån..
9. Har du något handikapp?      Ja, min fobi är handikappande, och ryggen, och magen.. haha.. Bara fel på mig
1
0. Är du rädd för att få hängbröst?       Nää, det kommer med all säkerhet aldrig drabba mig..
11. Tror du att gud är en man eller en kvinna?
       Gud finns inte, tror jag..
12. Svär du?
     Allt för ofta..
13. Är du trevlig mot Jehovas Vittnen?      Nää, why..?
14. Hur homo är du på en skala 1 - 10?      0, brudar är inte min grej, jag tänder bara på min gubbe..
15. Tror du på utomjordningar?       Nej det gör jag nog inte, men spöken finns däremot..
16. Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut?        Potatis med min "köttfärssås"..
17. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?       Stark mat, och svamp, USCH...
18. Har du blivit arresterad?    Nope..
19. Ljuger du?    Ibland, när jag måste..
20. Har du kysst en polis?      Nix...
21. Är du rädd för Securitasvakter?    haha, nej..
22. Har du någonting att dölja?     Ja, massor...
23. Vad har du på din nyckelknippa?     DIF bandet, nyckel hem och till pappa, samt bilnyckeln..
24. Är du / har du varit gift?     Nix..
25. Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta pojkvännen från krogen?     Absolut inte om han är full..
26. Kan du laga cyklar?       Nää, det är nog inte min starka sida...
27. Kan du fixa med bilar?    Inte det heller, pappa fixar ;)
28. Brukar du köra om?     Ja det händer, men oftast är det jag som blir omkörd, haha..
29. Kan du baka bröd?     Jes...
30. Vet du hur man frostar av en frys?    Såklart..
31. Vilken tvserie skulle du helst leva i?     Någon där man får vara rik som ett troll och inte ha större problem än vad man ska ha på sig för kläder..  =)



Så där ja, det var det..

Fan jävla skit Ärtan pinkade i buren nyss, hon som varit så duktig att göra ute, det är första oyckan inne.. Så nu ska allt tvättas så det INTE händer igen för att det luktar lite pink, för ska hon börja pinka inne vid 5 mån ålder så kommer jag slita av håret jag har kvar på huvudet..

Idag har varit en rätt jobbig dag, och nu är jag så trött, men jag kan inte gå och lägga mig nu, för jag tar ju ut flickorna på sista svängen varje dag klockan 24:00, ogillar att rubba på rutiner.. Sen måste jag elda upp lite mer värme innan jag kryper ner, annars får vi ju elda på morgonen, och det orkar jag inte.. Duscha måste jag göra oxå, satan, hatar att ha mycket att göra på kvällen, stressar upp mig som bara den..  =(

Jag skulle vilja vara Sabrina ibland, kunna trolla.. Gud vad jag skulle trolla då, det skulle alltid vara så varmt inne så man inte fryser.. Då hade man sluppet detta eviga satans eldande.. Är less som bara den på det.. Jag längtar till sommaren då vi inte kommer behöva elda ett smack på några månader =) det ska bli så skönt..

ja men så kommer vi behöva köpa mer ved snart oxå, dom här 5 kubiken brinner ju upp på nolltid, så det går åt fort som bara den.. Hälften har redan gått åt, säkert mer än hälften tom.. ja men skit roligt.. suck

Snart fyller jag gammal oxå, då ska jag önska mig ett löpband, elektriskt, eller pengar till ett, för vi behöver VERKLIGEN det.. Både till mig och hundarna.. Ärtan kan ju inte springa på vår carpet mill, den skulle aldrig rubbas om hon skulle springa på den, mattan skulle aldrig rulla.. haha.. Skulle nog se rätt kul ut dock.. =)

Nej perkele, dags att sätta igång, nu står dusch på schemat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0