Bajshund..

Nu har vi landat i Bålsta, eller rättare sagt igår.. Vi har just avnjutit en god middag, korv, haha, som vanligt när jag är här =) Vädret är ingen höjdare, grått mulet och kallt..

Igår kom mamma oxå, så hon, jag och pappa fikade och snackade skit i ett par timmar, MKT trevligt..

Lite mindre trevligt igår var när gubben min kom hem från jobbet klockan 8 på morgonen så upptäckte han att Extra varit lite dålig under natten.. Jag sov fortfarande så han gjorde upptäckten.. Extra hade då bajsat, på KÖKSBORDET..!!!
Kräkts hade hon gjort å, på kökssoffan och soffan i vardagsrummet.. Så det var ju bara att kasta massa grejer.. Tack Extra, det var bussigt att du sa till att du var nödig..
Nu kan jag inte annat än skratta åt det.. =)

Nu ska jag vara social med pappa..

Kommentarer
Postat av: Muppmannen

Oh dear god! Fan va jag skrattade när jag läste det här! Visst, har ju hört talas om spyor i soffor. Men att hoppa upp och teka på köksbordet var något nytt för mig!

Ha det bra! Kram

2009-07-19 @ 20:17:59
URL: http://pulvermannen.blogg.se/
Postat av: Jelena

Go Extra Go Extra.. Hahahahha vilka ideer hon får för sig! Puss

2009-07-19 @ 23:06:14
URL: http://belleles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0