Grannar..

Jes, så har vi tydligen fått nya grannar verkar det som.. Nej tyvärr, det är inte Hippien som flyttat =(
Hur som så är det polacker eller nå liknande, och VARJE helg så har dom fest, nu är det vara 3:e eller 4:e helgen i rad, men ändå, dom eldar och spelar JÄVLIGT dålig musik på SJUKT hög volym..

Dom spelar musik som fan på vardagarna oxå, men inte alls lika högt eller sent.. Man söker sig ut på landet för att slippa sånt, och så hnner man bo strax över året innan man drabbas iaf.. JISSES..

Ja, jag ÄR en bitter människa, och jag ÄLSKAR verkligen att klaga och gnälla, jag gör verkligen det.. Fan att gnälla är ju renande, det är skönt som jag vet inte vad.. Och tänk vad många dumma / elaka saker jag slipper säga till oskyldiga människor så länge jag får arga av mig på saker som stör mig.. Och inte är det få saker må jag säga, men jag trivs så, jag mår banne mig BRA av att få klaga och gnälla.. Andra människor dricker, shoppar för mkt, överäter eller har andra beroenden, men jag, jag håller mig till att klaga och gnälla istället jag.. haha.. Det passar mig fint det..

Fast jag förstår inte varför det är så fult att vara missnöjd, det är fult att klaga och gnälla.. Varför..?
Måste man låtsas att världen är en underbar plats 24/7, måste allt vara så jävla tiptop jämt..?
Nej jag anser det vara fult (jävligt fult dessutom) att ALLTID vara så jävla glad och positiv och ha ett leende på läpparna och ett skratt nära till hands HELA tiden..
Missförstå mig inte nu, det är bra att folk är glada och ler och what ever, MEN, det finns de som inte kan visa sin mänskliga sida och går in till 100% för att inte visa världen att allt inte är perfekt..

Vi är inte mer än människor, allt kan inte vara så där äckligt jävla perfekt jämt, så sluta låtsas för fan..


Så där ja, nu fick jag gnälla av mig lite om det oxå =) Och nej, jag är inte en minuspol som tjurar och gnäller konstant, jag skrattar varje dag och är positiv varje dag, men det är roligare att blogga allt gnäll, så är det bara =)




Förresten, TUSEN TUSEN TACK pappa för allt du grejat och fixat med åt mig under veckan, du är en klippa.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0