Mera hår..

Jag börjar få tillbaka mer och mer hår nu, cool as hell.. Men det betyder inte att jag kommer spara ut håret, inte som det är nu, för det kan blomma ut igen och allt hår kan trilla av, igen.. Det är det som är det kniviga med den här sjukdomen, det kommer tillbaka när man minst anar det, eller inte alls, finns dom som är lyckligt lottade oxå..
Sen så trivs jag utan hår, det är så skönt, men visst kan jag ibland känna ett sting av avundsjuka när jag ser en snygg frippa eller ja, sånt.. Men man ska inte vara bitter för det, det är bara hår..

Så iaf, jag har väl två fläckar kvar nu som man ser, tror jag iaf, jag har inte inspekterat i bakhuvudet så noga, men jag skulle tro så iaf.. Schysst att man får turboåterväxt när man precis köpt peruker.. Suck suck..

Kommentarer
Postat av: Jelena

Vad kul att du börjar få tillbaka håret. Vad glad jag blir.. Nu kan du ju välja fritt om du vill ha det eller inte :)



Puss <3

2009-07-10 @ 14:47:04
URL: http://belleles.blogg.se/
Postat av: Madness

javisst, men jag vill inte ha hår, inte nu iaf =)



puss puss

2009-07-10 @ 23:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0