Översvämning..

På vägen till Borlänge så var det översvämning, vägen var inte avstängd så pärlan tuffade tryggt genom vattenmassorna..
Inte varje gång man åker genom en översvämning inte =)

Shoppade loss utav bara helvete inne på kupolen, hela 148:- gjorde jag av med..!!! För det så fick jag två linnen och ett par AS sköna byxor.. Inte illa inte..  =)

Jag bjöd Extra på en flaska myggspray oxå, som faktiskt funkade över förväntan.. Regnet försvann och solen tittade fram nu på kvällen, så vi begav oss ut på en promenad, och då passade jag på att spraya Extra.. Hon fick mygg på sig, men bara där jag inte hade sprayat, så hon slapp att på en bulig rumpa.. Skönt..

Passade på att undersöka håret när jag var i en provhytt idag, nacken var ju värst utsatt, fläcken som kom först.. Den har inte vuxit igen eller så, men det börjar komma fjun där iaf, iofs ljusa fjun, men det kommer ju något iaf, så det är ju bra det..
Snart kanske jag kan visa mig utan keps eller sjal ute utan att skämmas.. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0