Satans hundfan...

Idag sprang Extra bort.. Hon hoppar in i skogen ibland och blir borta en liten stund ibland, men det rör sig om en liiiiiten stund.. Inte som idag, då pinna hon iväg och kom då fan inte när vi ropade på henne.. Det fanns en väg ner till vattnet, så vi gick ner dit för att se om hon var där, vi gick förbi en stuga där ett barn och en man stod och grejade med ngt, vi frågade om dom sett en hund rusa förbi, men det hade dom inte.. Då började min hjärna mala, tänk OM hon sprungit hem och stöter på ngn hund nere i byn, tänk OM hon sprungit hem och möter hästarna.. Jag blev orolig kan jag ju lugnt säga..
Vi kom iaf ner till vattnet efter en liten stund, men ingen Extra var där, så vi vände och gick upp igen, kanske var hon där på vägen nu.. Så halvvägs tillbaka så hör jag ngt, vänder mig om, och då kommer Extra i full kareta.. Jäääävlar, jag va så arg å henne, men jag skällde inte på henne eller så, men hon kände nog det, för hon så fint  kopplet hela vägen hem..
Väl hemma så ser jag att hon är het sönderbiten av myggen, hon besvärades av dom på vägen, och hur mkt jag än drog av dom från henne så kom det bara nya.. Så hela bakpartiet, värst vid rumpan (svansroten med omnejd), var het knottrigt, och vi snackar STORA bulor.. Stackars lilla pullan då.. Måste se om jag kan hitta ngt myggmedel att ha på henne, för så här bir det jämt när hon är ute, hon faller offer för dom där jävla myggen..

Vi hann ju gå på bio idag oxå, såg "Johan Falk", eller vad den hette, helt ok film, nackdelen är ju den där skådisen som spelar Johan Falk.. Vet inte vad han heter, och orkar inte googla det heller, men han sinkade filmen som fan.. Men så ogillar jag honom som skådis, för han är såååååå dåååååålig..

Och jag har då turen att hamna brevid biohånglare, hamnar alltid brevid störningsmoment.. Hur som helst, dom satt och sliskade HELA filmen igenom.. Ja jag hajar att dom var nykära och allt det där, men att behöva sitta i nästan 2 timmar och höra på när dom kysser varandra och sliskar högt, det är ingen höjdare när man ser på film.. Pussas och håll varandra i handen på bio, hångla kan man göra hemma i soffan framför en film så man inte stör de brevid/bakom/framför.. Det var ju iss nonstop dom höll på, jag skulle väl uppskatta att dom såg 10 minuter av filmen..
Tycker liiiite synd om tjejen, för killen tog väldigt ofta hennes huvud och vred det till sig, fan jag hade blivit galen om ngn höll på så när jag betalat nästan 100:- för att se en jäva film.. 
Jag och min gubbe pussade varandra EN gång under filmens gång, och det var dessutom en ljudlös sådan.. =P

Nu sitter jag här, väntar på att få gå och sova, vilket blir strax, ska bli såååå skönt =)

Kommentarer
Postat av: Jelena

Haha en liten rymmare där hemma. :-D men vilken tur att allt gick bra ändå. Puss o kram

2009-07-08 @ 12:14:54
URL: http://belleles.blogg.se/
Postat av: Madness

Ja en redig jäva rymmare var hon, och jag var så jävulskt arg kan jag tala om.. Förhoppningsvis gör hon inte om det..



P&K

2009-07-09 @ 09:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0