Själviska idioter..!!!

Jag åkte och handlade för en stund sedan, trots spöregnet, och på vägen dit hann jag bli förbannad flera gånger..
Det regnade så mycket, sikten var skymd och det var djupa vattenpölar över hela vägen, bryr sig folk om det..?
Inte ett jävla dugg.. Det var omkörningar som hade kostat MIG livet om det gått tokigt, och det är något jag avskyr folk för..

Vill man sätta sitt eget liv på spel, varsågod, men när man börjar fingra på andras säkerhet, då är man ute på djupt vatten..
Det var ju inte bara för mig det gått illa om dom fått möte i krön och kurvor, utan för mötande bilen oxå..

Fan, folk driver mig till VANSINNE...  Tänk att bara för att man har körkort så är man inte bästa föraren i världen, och man har inte koll på allt, hela tiden, och måste man köra som en jävla dyngfitta bara för att man har körkort..?

USCH för folk, fy fan...!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0