Smärta..

Fan idag är en riktigt pissig dag, jag har så ONT i lungorna.. Det är ju ngt i huset jag inte tål, så min inflamation på lungorna gör sig "hörd", eller påmind.. Rosslar som jag vet inte vad om nätterna, och hostar slem, massor av slem..
Det som är irriterande är att det är mest på nätterna, så det stör min sömn.. Och ont gör det, men idag är det värre..
Jag hoppas verkligen inte att det håller i sig så länge, för den smärtan orkar jag inte med vidare länge..

Det har ju varit en vattenläcka här innan vi flyttade in, och det är väl nå fukt eller mögel som ställer till det för mig..
I källaren, där läckan var, har man spikat på nån typ av skiva, som är helt fuktig, så nåt är det ju i huset, det råder inga tvivel om det, förjävligt bara att JAG ska drabbas av sånt här..
Så nu måste man hitta ngt, och jag känner att jag har lite bråttom, för jag vill slippa hosta, slem och smärta, för det är verkligen en jävla plåga..

Extra har passat på att äta upp mina laktitsnappar idag, hundjävel.. Åt upp dom ur skålen när jag inte var i rummet.. Så hon fick skäll, och skämdes så klart.. Så jag stälde lite chips i en skål på bordet, och två chips brevid.. Så när jag inte var i rummet, då stal hon chipsen som låg brevid skålen.. Så hon var iaf smart nog att inte sno ur skålen igen iaf..
Men hon fick skäll igen, så nu kanske hon fattar att ge fan i att sno saker öht..

Och gubben är ute och roar sig med polarna idag, jag har såååå tråkigt.. Sen är Hippie grannen hemma, (han har varit borta ett tag), så det hade varit med tryggt om han var hemma med mig, gubben alltså.. Men samtidigt är det skönt att få vara ensam och rå om sig själv.. Dubbla känslor där.. =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

snart kommer du ju hit så då får du vila lungorna lte som tur är :D



Sen kan de va dax att börja med medecinen vi får åka & kola efter ett nattduksbord(hur de nu stavas) när du kommer så kanske de blir lite ordning på de.

2009-07-12 @ 01:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0