Solsken, I like..

Jag sitter lite och letar efter inoff utställningar, för staffarna, men det verkar ju inte finnas ngt i närheten.. Trist.. =(
Men men, skam den som ger sig, får leta lite till..

Idag har vi haft rätt varmt och soligt.. Iaf till och från.. Blev en MKT skön promenad i solen, det behövdes verkligen, ladda batterierna lite grann..

Imorgon ska jag ringa på ett hus, nej två hus, och försöka få till visningar så det passar alla parter, kan vara ngt det, hoppas bara det finns tid innan jag åker till pappa, så man slipper vänta så länge, jag är inte direkt känd för att ha så bra tålamod =P
Hoppas att ngt av dom kan vara ngt, vill flytta, jag vill det så mkt att det gör lite ont, för det gör verkligen ont, i lungorna..
Jag hoppas ju på att vi ska hitta huset med stort H så fort det går, så inte mitt skit i lungorna blir kroniskt, vore fan ingen höjdare, för det plågar mig som det är..

Nu är det dags att krypa ner under täcket med den bra boken "Skadad"..

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0