Natti natti..

Snart börjar klockan närma sig sovdags, och jag hoppas för allt jag är värd att det inte blir lika kallt som igår..
Det är mitten av Juli (nästan) och jag sov med ett duntäcke, två filtar, pyjamas och knästrumpor, då fryser man vill jag lova.. Det är så knäppt i det här huset, när det är kallt, då blir det kallt så in i helvete på övervåningen, och är det varm så blir det varmt så in i helvete på övervåningen.. Me no like, nej nej..
Så nu har jag preppat iaf, alla filtar ligger i sängen, och jag kom nyss från en värmande dusch och krängde på mig den obligatoriska pyjamasen, (JA, självklart sover jag ALLTID i pyjamas) och utifall att så åkte knästrumpor på, man lär ju vara förberedd, mitt i sommaren, SUCK..

Myggsprayen jag hade på Extra, den luktade rätt gott, men efter promenaden så la hon sig brevid mig i soffan, och jävlar vad det stank, det luktade så starkt att jag nästan blev illamående, så hon åkte på att duscha.. Ingen höjdare för henne, men det var ett måste.. Så nu när hon krullar ihop sig brevid mig så luktar hon bara schampo, mitt schampo =)

Jaha, jag undrar om man ska ställa ut Tipsy ngt, fast jag har ju aldrig gjort nå sånt så jag vet inte ens hur man ska göra, och hon skulle ju vara valp bångstyrig, haha.. Härlig kombo.. men den som lever får se, kanske skaffar mig en handler istället =)

Nej snart blir det sängen, måste ju läsa vidare på boken jag håller på och läser, "Våran lilla hemlighet" tror jag den heter, handlar om en tjej som blev utnyttjad av sin pappa som liten, som visst sedan gör henne gravid.. Hur som helst MKT bra bok.. Efter den så har jag boken "Skadad" att läsa, handlar (om jag minns rätt) om ngn som hade hand om fosterungar.. Säkert oxå bra, den verkade bra när jag läste på baksidan.. Men ingen av dom knäcker nog "14 år till salu", så grymt bra bok, den borde ALLA läsa..

Innan jag avslutar så måste jag säga att jag är så urbota jävla LESS på all jävla hysteri kring Michael Jackson.. Vafan lägg ner någon gång.. Man behöver inte överdriva.. Och ja, jag vet, han var "The king of pop", who the fuck cares..!! ALLA dör, deal with it.. Okej att man blåste upp det några dagar efter hans död, men nu är det så jävla urvattnat och tjatigt att jag blir förbannad.. Jag tycker mest det är synd att han dog med svaret alla vill ha - Var han pedofil, utnyttjade han barnen på något vis, eller var han bara oskyldigt anklagad..?  Det retar mig att man aldrig får svar på sånt när det inte finns någon bevisning.. Hur som helst, nåt fuffens hade han säkert för sig, han var ju lite, strange..

God natt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0